Megane lugter brændt
Fra : Steen

Dato : 04-05-10 16:15

Jeg har haft en Megane i godt en måneds tid.
Jeg er fuldt ud tilfreds med den, men jeg har observeret en ting over
flere gange. Hvis bilen holder parkeret på en stejl bakke natten over,
og jeg starter med at bakke bilen op (fra en kældergarage), så lugter
der brændt inde i bilen.

Nogle kyndige der kan komme med et bud?

Nu er det ikke sådan, at jeg starter som en vild og blodig, med hjulspin
etc.

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-10 16:32

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> der brændt inde i bilen.
>
> Nu er det ikke sådan, at jeg starter som en vild og blodig, med hjulspin

Næææh, du starter vel stille og roligt, med at file godt og grundigt på
koblingen...?

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Steen

Dato : 04-05-10 16:57

In article <4be03e3d$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Næææh, du starter vel stille og roligt, med at file godt og grundigt på
> koblingen...?

Ja da - den skal jo skiftes engang imellem...altså koblingen

--
http://www.facebook.com/isteendk

Fra : KASO

Dato : 04-05-10 20:53

> Ja da - den skal jo skiftes engang imellem...altså koblingen

Hmm - det er jeg da aldrig nået til i mine biler - uanset km-tal......