Søger fælge!
Fra : Steen F.

Dato : 03-05-10 21:26

Hejsa

Jeg leder efter nogle bestemt alu-fælge i 16" til en MB w203.
Hvor finder jeg nogle fælge der ligner disse: www.steenmartin.dk/alu/

Håber I kan hjælpe.

Mvh Steen

Fra : Henrik B.

Dato : 03-05-10 21:41

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg leder efter nogle bestemt alu-fælge i 16" til en MB w203.
> Hvor finder jeg nogle fælge der ligner disse: www.steenmartin.dk/alu/
>
> Håber I kan hjælpe.

Hvad med at spørge Starmark, hvilken slags det er?

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Steen F.

Dato : 03-05-10 22:11

Henrik B. wrote:
> Hvad med at spørge Starmark, hvilken slags det er?

Det har jeg (selvfølgelig) gjort
Det er ikke orig. MB fælge, og bilen har imellemtiden fået andre 16" fælge
monteret, så de kender ikke pågældende mærke og model desværre.

Mvh Steen

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-10 01:32

On 3 Maj, 23:11, "Steen F." <st...@steenmartin.dk> wrote:

> Det er ikke orig. MB fælge, og bilen har imellemtiden fået andre 16" fælge
> monteret, så de kender ikke pågældende mærke og model desværre.

Der findes en original AMG-fælg, som minder om den:
http://mbstern.ru/?577,style-v-burnished-finish-

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Steen F.

Dato : 04-05-10 14:06

Henrik B. wrote:
> Der findes en original AMG-fælg, som minder om den:
> http://mbstern.ru/?577,style-v-burnished-finish-

Tak for hjælpen. Men AMG-fælge fås ikke helt ned i 16".
Den fælg jeg søger har 20 egere, og den på billedet kun 16 - men det kunne
jeg leve med hvis det var

Mvh Steen

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-10 14:55

> Tak for hjælpen. Men AMG-fælge fås ikke helt ned i 16".
> Den fælg jeg søger har 20 egere, og den på billedet kun 16 - men det kunne
> jeg leve med hvis det var

De billeder du linker til har 18 eger!
Hvad med den fra Eurowheels - den har da 18 eger, og fåes i mange
størrelser?

Fra : Steen F.

Dato : 04-05-10 16:09

Henrik B. wrote:
> De billeder du linker til har 18 eger!

Nah, de har vist 20 ved nærmere eftertælling

> Hvad med den fra Eurowheels - den har da 18 eger, og fåes i mange
> størrelser?

Ja den kommer tæt på, og er da enmulighed.

Mvh Steen

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-10 16:11

> Nah, de har vist 20 ved nærmere eftertælling

Sørme så.... '

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-10 16:12

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i meddelelsen

> Nah, de har vist 20 ved nærmere eftertælling

Et rent helvede at holde rene. )

Fra : Steen F.

Dato : 04-05-10 16:15

Henrik B. wrote:
> Et rent helvede at holde rene. )

Noget Sonax fælgrens og en højtryksrenser en gang om ugen burde kunne gøre
det, mon ikke.

Mvh Steen

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-10 03:29

On 3 Maj, 23:11, "Steen F." <st...@steenmartin.dk> wrote:

> Det er ikke orig. MB fælge, og bilen har imellemtiden fået andre 16" fælge
> monteret, så de kender ikke pågældende mærke og model desværre.

Eller hvad med disse:
http://www.eurowheels.dk/reservedele2/alufxlgdesignPrisliste.asp?design=RVS
SPYDER

--