Pioneer Avic-9110BT navigation specielt ti~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-05-10 18:25

Hej gruppe,

Jeg har prøvet denne tråd i navigationsgruppen - men der får jeg desværre
kun svar fra folk som kommer med løsninger til montering af af løs
navigation - så jeg prøver her blandt bilisterne...

Jeg får ny bil i denne uge, og har tænkt lidt over at det kunne være
skønt at slippe for alt bøvlet med sugekopper og løse ledninger - men er
alligevel for nærig til at købe et originalt navigationsanlæg til 30K.
Jeg har derfor kastet et blik på de anlæg man kan få fra de traditionelle
HiFi udbydere (Pioneer, Kenwood osv) - og er faldet over Pioneer
Avic-9110BT - der får man et komplet HiFi/Video anlæg med handsfree til
telefonen (Parrot) og så Pioneer NavGate navigation.
Sådan en fætter er jo specielt lavet så den passer i en VW, Seat og Skoda -
og med den CashBack kampagne som der køres på den i Tyskland for tiden, så
er den prismæssigt spiselig for mig (ca. 6400 kr)
Den er jo totalt inegreret med bilen - kommunikerer med CAN bussen, får
tacho signal så den kan navigere videre uden sattelitsignal osv..

Er der nogen her som kender apparatet ? - og kan fortælle lidt om hvordan
Pioneers navigation er i forhold til de kendte navigationssystemer ?

Kenwood har et lignende produkt, som er med Garmin navigation - men den er
ca. 3500 kr dyrere....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : KimH

Dato : 04-05-10 05:06

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Pioneers navigation er i forhold til de kendte navigationssystemer ?
>
> Kenwood har et lignende produkt, som er med Garmin navigation - men den er

Prøv måske at spørge i vagcars.dk