ESP-demo
Fra : Armand

Dato : 03-05-10 11:06

Faldt lige over en ESP-demo med en bil der på taget har en 'bremselygte'
for hvert af de fire hjul, hvorved det er ganske tydeligt hvilke hjul
der ESP-bremses undervejs gennem en dobbelt undvige-manøvre:
<http://www.youtube.com/unfallforschung?gl=DE&hl=de#p/u/8/hi2iQPVTUOQ>
Enjoy!

På sitet er der også en demo af ESP's virkning, á anti-væltning på en
sættevogn.

--
Armand.

Fra : Klaus G.

Dato : 03-05-10 15:34

> <http://www.youtube.com/unfallforschung?gl=DE&hl=de#p/u/8/hi2iQPVTUOQ>
> Enjoy!
Du har linket til noget forkert...

Når du har fundet den rigtige video, så tryk på knappen "share", så kommer
der bla. en url, som er den korrekte uden alt muligt andet.

--
Klaus G.

Fra : Kent Friis

Dato : 03-05-10 16:18

Den Mon, 3 May 2010 16:33:56 +0200 skrev Klaus G.:
> Du har linket til noget forkert...
>
> Når du har fundet den rigtige video, så tryk på knappen "share", så kommer
> der bla. en url, som er den korrekte uden alt muligt andet.

Hvad er der forkert ved den? Er det ikke de fire "rotorblink" der
tænder under bremsningen han snakker om?

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : CL

Dato : 03-05-10 17:06

Klaus G. wrote:
> Du har linket til noget forkert...
>
> Når du har fundet den rigtige video, så tryk på knappen "share", så kommer
> der bla. en url, som er den korrekte uden alt muligt andet.

Det er da den rigtige video jeg lander på.

Carsten Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-10 17:40

"CL" <ffffffff@ffff.ff> skrev i meddelelsen

> Det er da den rigtige video jeg lander på.
>
> --

Ikke her. Jeg landede på en crahtestvideo af en Opel Corsa B.
Men fandt dog selv den rigtige video ude til højre :)

Mvh

Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 03-05-10 18:36

"T. R." <thrATmail-onlineDOTdk> skrev i meddelelsen

> Ikke her. Jeg landede på en crahtestvideo af en Opel Corsa B.
> Men fandt dog selv den rigtige video ude til højre :)

Samme hér - fejl i video. Men jeg fandt den rigtige...

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Armand

Dato : 03-05-10 20:52

Henrik B. skrev:
> "T. R." <thrATmail-onlineDOTdk> skrev i meddelelsen

> Samme hér - fejl i video. Men jeg fandt den rigtige...

Er det ikke dén med rådyret i vejsiden?
Jeg beklager at jeg burde have pointeret at dét med de fire bremselys er
efter midten af indslaget

--
Armand.

Fra : oz3bto

Dato : 04-05-10 01:05

> [...]
> Enjoy!
>
> På sitet er der også en demo af ESP's virkning, á anti-væltning på en

Virker sku ikke helt som jeg troede ..

Caravellen jeg kørte i hele vinteren havde jo også ESP og jeg syntes altså
kun at den bremsede på forhjulene .. Temlig meget enda hvis bilen ville
køre sidelæns

Jeg slog det dog oftes fra da ESP er for kællinger når man køre på de
norske vinterveje og har 4WD ... Med lidt øvelse så lære man hurtig at ligge
bred med en caravelle 4 motion :P