Peugeot 406 2.2 HDi TS4
Fra : Ivan Madsen

Dato : 29-04-10 18:41

Famielieskabet spurgte hvad det var for et apparat og hvad man skulle
holde øje med. Den har gået temmelig langt.
Maskinmæssigt er den vel som 2.0 HDi, altså hvis den er passet med
tandremme og olie holder den "evigt".
Rust har jeg ikke hørt om de store problemer med og Peugeots evige
problemer med elektronikken har vist ikke ramt 406 så hårdt.
Så hvordan får jeg brorskabet skræmt væk fra sådan en, der kan mule
Xsaraen )

Fra : TDN

Dato : 29-04-10 19:02

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> problemer med elektronikken har vist ikke ramt 406 så hårdt.
> Så hvordan får jeg brorskabet skræmt væk fra sådan en, der kan mule

Må jeg sende et par FDM brugt test til din mail adresse?

Se også her:

http://bilmagasinet.dk/article/19180

http://bilmagasinet.dk/search?q=peugeot+406

Mvh
Thomas

Fra : Ivan Madsen

Dato : 29-04-10 19:18

On Thu, 29 Apr 2010 20:01:53 +0200, "TDN"
<tdnfjerndette@net.telenor.dk> wrote:

>"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
>Må jeg sende et par FDM brugt test til din mail adresse?

> [...]
FDM'erne kan jeg nok selv finde - ellers mange tak. Noget skal
kontingentkronerne gå til, jeg har bare lige fået den serveret og det
kunne jo være en herinde havde haft fat i sådan et spøgelse!
Tak for hjælpen!

Fra : Cykelsmeden

Dato : 29-04-10 20:27

Ivan Madsen skrev:

> Peugeots evige
> problemer med elektronikken har vist ikke ramt 406 så hårdt.
> Så hvordan får jeg brorskabet skræmt væk fra sådan en, der kan mule

min var ganske vist bensin, men elektronikken blev aldrig stabil
(efter200km på motorvej, gassede motoren op ved udkobling) selv efter 5
år. Problemet startede efter 1' år, men jeg fik ny elektronik "pr
kulance" -læs efter verbalt slagsmål. (til gengæld havde den en
formiddabel vejbeligenhed)
iøvrigt var det den dyreste bil jeg har ejet, både i drift, rep og
afskrivning. Eks 2 lydpotter i de 5 år!

finn

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-04-10 07:30

On 29 Apr 2010 19:26:49 GMT, "Cykelsmeden" <Cykelsmeden@her.dk> wrote:

> [...]
>formiddabel vejbeligenhed)
>iøvrigt var det den dyreste bil jeg har ejet, både i drift, rep og

Okay - tak! Det tager vi også med.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 01-05-10 19:18

On Thu, 29 Apr 2010 19:41:21 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>problemer med elektronikken har vist ikke ramt 406 så hårdt.
>Så hvordan får jeg brorskabet skræmt væk fra sådan en, der kan mule

Det kunne jeg ikke, han købte skramlet Jeg håber han får megen
glæde af den, der er tihvertifald god plads til hans to hunde. 2002'er
med 380 k på klokken. Tilkørt er den i hvert fald.