advarsel glostup
Fra : ib tinning

Dato : 26-04-10 20:26

jeg er lige blevet blitzet i glostrup på hovedvejen ( roskildevej) så husk
det er blevet en 50 km. zone

mvh Tinning

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-04-10 20:34

"ib tinning" <ib@1spambox.dk> skrev i meddelelsen

> jeg er lige blevet blitzet i glostrup på hovedvejen ( roskildevej) så husk
> det er blevet en 50 km. zone

Ja det ender sgu snart med, at man må ha sig en Pheaton næste gang. Bilen i
nyeste udgave aflæser selv alle vejskilte og viser det på displayet. Det er
jo p**** nemt at overse nu-om-stunder

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-10 20:35

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Ja det ender sgu snart med, at man må ha sig en Pheaton næste gang. Bilen
> i nyeste udgave aflæser selv alle vejskilte og viser det på displayet. Det
> er jo p**** nemt at overse nu-om-stunder

Skal man op i Pheaton, for at få dét hos VW?

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-04-10 20:48

> Skal man op i Pheaton, for at få dét hos VW?

Har bare ik set det før ifm. VW
http://www.bilbasen.dk/nyheder/facelift-vw-phaeton_ID27801.htm

Der står iøvrigt, at de bygger et par Pheaton om dagen, LOL

Fra : Martin Bak

Dato : 26-04-10 21:33

> "Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Skal man op i Pheaton, for at få dét hos VW?

Jeg så jo, at Saab'en har det.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-10 21:34

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg så jo, at Saab'en har det.

Jep, og MB E-klasse, Bimmer 5-serie m. fl.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-10 21:47

"Henrik B." skriver:

> Jep, og MB E-klasse, Bimmer 5-serie m. fl.

Og biler med (blandt andet) Blaupunkt navigation?

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-10 21:55

> Og biler med (blandt andet) Blaupunkt navigation?

Og TomTom, Garmin, Navigon m.v.
Det smarte i bilerne er, at fartpilot'en tilpasser hastigheden til det
skiltningen viser. Ka' din Blaupunkt også de?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-10 21:59

"Henrik B." skriver:

> Det smarte i bilerne er, at fartpilot'en tilpasser hastigheden til det
> skiltningen viser. Ka' din Blaupunkt også de?

Hvilken "din Blaupunkt"?

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-10 22:02

> Hvilken "din Blaupunkt"?

Ja den du nævner sgu da?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-10 22:06

"Henrik B." skriver:

> Ja den du nævner sgu da?

Nu kan det godt være at jeg har svært ved at forstå hvad jeg selv
skriver. Men jeg har vidst ingen steder skrevet at jeg har en
Blaupunkt navigation!

Klaus

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 27-04-10 05:24

> Nu kan det godt være at jeg har svært ved at forstå hvad jeg selv
> skriver. Men jeg har vidst ingen steder skrevet at jeg har en
> Blaupunkt navigation!

De anlæg I nævner kan næppe aflæse den aktuelle skiltning, som man skriver,
at Pheaton kan. De kan måske vise lagret information (kan min Mio sgu også),
men næppe aflæse skiltene i landskabet. Og måske journalisten har citeret
fabrikken fejlagtigt på det punkt...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-04-10 14:22

"Mogens (K)" skriver:

> De anlæg I nævner kan næppe aflæse den aktuelle skiltning, som man skriver,
> at Pheaton kan.

http://www.blaupunkt.de/produkte/navigation/mobile-navigation/produkt/travelpilot_500/?no_cache=1

Als absolute Weltneuheit bietet er genau wie sein großer Bruder
erstmals Videonavigation und kamerabasierte Verkehrsschilderkennung
an.

"Kamerabaseret traffikskiltgenkendelse"

Klaus

Fra : ShutEye

Dato : 27-04-10 16:10

> "Kamerabaseret traffikskiltgenkendelse"

Ja det kan MIN Mio da ikke :)

Fra : CL

Dato : 27-04-10 18:13

ShutEye wrote:

> Ja det kan MIN Mio da ikke :)

Billig skrammel

Carsten Larsen

Fra : ShutEye

Dato : 28-04-10 01:01

> Billig skrammel

Hell no! 5000,- ... men så er den også 5 år gammel :P

Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-10 20:50

> [...]
>
> Als absolute Weltneuheit bietet er genau wie sein großer Bruder
> erstmals Videonavigation und kamerabasierte Verkehrsschilderkennung

Ja, men den nedsætter fortsat ikke bilens hastighed til det tilladte, som på
Phaeton m.fl. )

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-04-10 00:35

On 26 Apr., 21:25, "ib tinning" <i...@1spambox.dk> wrote:
> jeg er lige blevet blitzet i glostrup p hovedvejen ( roskildevej) s husk
> det er blevet en 50 km. zone

Hvad om du selv huskede det

--
Christian

Fra : Mikael

Dato : 27-04-10 02:47

On 26 Apr., 21:25, "ib tinning" <i...@1spambox.dk> wrote:
> jeg er lige blevet blitzet i glostrup p hovedvejen ( roskildevej) s husk
> det er blevet en 50 km. zone

Det er efterhånden længe siden, så nu skal de så se om folk har lært
det.
Det kan jeg så forstå at alle ikke har.....

Men jeg skal ikke gøre mig hellig, man føler sig som en prop i
trafikken hvis man sætter farten ned til 50 på den strækning.

Mikael

Fra : ib tinning

Dato : 27-04-10 20:38

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Men jeg skal ikke gøre mig hellig, man føler sig som en prop i
trafikken hvis man sætter farten ned til 50 på den strækning.

jeg kommer der ikke så tit mere som før i tiden og den gang måtte vi kører
70 men jeg tror på at det bliver husket nu