Nummerplader
Fra : Jesper N.

Dato : 26-04-10 16:22

Hvad er det den side hedder hvor man kan ndtaste et reg. nummer og så få
oplysning om hvilken bil det er?
Den mekanikere bla. bruger.

Jesper.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-10 16:30

"Jesper N." skriver:

> Hvad er det den side hedder hvor man kan ndtaste et reg. nummer og så få
> oplysning om hvilken bil det er?
> Den mekanikere bla. bruger.

Biltorvet?

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-10 16:30

> Jesper N." <Gloria@gaynor.CD> skrev i meddelelsen
> Hvad er det den side hedder hvor man kan ndtaste et reg. nummer og så få
> oplysning om hvilken bil det er?

Du kan bl.a. gøre det hér, på forsiden:
http://www.biltorvet.dk/

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Morten Lund

Dato : 26-04-10 19:32

Jesper N. wrote:

> Hvad er det den side hedder hvor man kan ndtaste et reg. nummer og så få
> oplysning om hvilken bil det er?
> Den mekanikere bla. bruger.

Tænker du på sidste synssatus? Jeg tror www.bilsyn.dk har noget. Men man
skal være logget ind. Jeg er ikke sikker på man kan slå en vilkårlig
nummerplade op mere, men jeg kan tage fejl... Jeg kan ikke finde ud af hvor
man skal logge ind...

Vh
Morten