Batteri til Dantrak
Fra : Benny

Dato : 22-04-10 06:58

Hej
'
Er der nogle der ved hvem der forhandler batterier til Dantrak DT30,
altså foruden dem selv?

Evt typen kan også hjælpe. Det er nok en std. mobiltelefon-indmad der
er brugt.

Benny

Fra : Per Jensen

Dato : 22-04-10 18:10

On 22/04/10 14.58, Benny wrote:
> Hej
> '
> Er der nogle der ved hvem der forhandler batterier til Dantrak DT30,
> altså foruden dem selv?

Lad os se et billede af omtalte batteri.

De trackere jeg har set, har dog brugt Nokia-batterier (ikke
nokia-brandede) men samme mål og terminaler...

// Per.

Fra : Benny

Dato : 22-04-10 13:27

On 22 Apr., 19:09, Per Jensen <n...@removethepigzapro.dk> wrote:
> On 22/04/10 14.58, Benny wrote:> Hej
>
> Lad os se et billede af omtalte batteri.
>
> De trackere jeg har set, har dog brugt Nokia-batterier (ikke
> nokia-brandede) men samme mål og terminaler...

Det her batteri er med 5 cm ledninger på og et lille stik ala iPhone i
enden.

Størrelsen er rigtig nok. Der er bare loddet et print på enden af
batteriet.

Benny