denso iridium tændrør- hvor?
Fra : finn

Dato : 21-04-10 09:48

Tænker på at montere et sæt denso iridium (K16R-U) tændrør i øsen, men
det ser ud til at være svært at finde en dansk forhandler.
Jeg har nu Googlet 20 minutter uden held , er der nogen der har et
link til et sted i udlandet hvor det er muligt?
vh

Fra : Thomsen Kolding

Dato : 21-04-10 18:09

"finn" <poulsen.finn@gmail.com> skrev:
> [...]
>Jeg har nu Googlet 20 minutter uden held , er der nogen der har et
>link til et sted i udlandet hvor det er muligt?

Hej
Jeg googlede i tyve sekunder og fandt følgende link til forhandlere i
Europa:
http://aftermarket.denso-europe.com/Spark-Plugs-(car)---1001800000000001.aspx
Mest interessant er nok: www.eurodeal.dk/
Jeg håber at dette kan hjælpe dig videre
--
) Hilsen
( Per T.

Fra : alexbo

Dato : 21-04-10 18:12

> [...]

>Jeg har nu Googlet 20 minutter uden held , er der nogen der har et
>link til et sted i udlandet hvor det er muligt?

http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/Denso-spark-plugs-ccp.asp?offset=100

mvh
Alex Christensen

Fra : finn

Dato : 21-04-10 12:16

Takker...men de har desværre ikke den type jeg skal bruge, som hedder
Denso K16R-U vk16

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=YARIS+%28ECHO%29&filename=4w-89.txt&action=search

Fra : p.jarnbak

Dato : 21-04-10 23:51

"finn" <poulsen.finn@gmail.com> wrote in message
[...]
K16R-u er ikke et iridium tændrør men vk16 er.
Det kan købes hos http://www.sparkplugs.co.uk/pages/database/results-ccp.asp
til
10,74 £ pr. stk.
M.v.h.Palle.