Gamle Mercedes SL'ere til salg...
Fra : Henrik B.

Dato : 20-04-10 23:17

.....hvis det skulle have nogens interesse:

http://www.saabklub.dk/Diverse/sl01.jpg
http://www.saabklub.dk/Diverse/sl02.jpg
http://www.saabklub.dk/Diverse/sl03.jpg

Den første (hvide) er indreg. første gang d. 31.12.1957.

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-04-10 05:03

> ....hvis det skulle have nogens interesse:

Hér er "lidt" flere (helt utroligt):
www.oldtimerhalle.de

Fra : Henrik B.

Dato : 21-04-10 08:53

> Hér er "lidt" flere (helt utroligt):
> www.oldtimerhalle.de

Dog knap så gamle, som den hvide W121.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 21-04-10 20:19

> Dog knap så gamle, som den hvide W121.

Min nabo har sån een 190 SL - han har jhaft den 25 år og er stadig vild med
den. For mig er det blot en gammel undermotoriseret vogn, der ska ligne en
300 SL

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-10 12:01

Mogens (K) wrote:
> Min nabo har sån een 190 SL - han har jhaft den 25 år og er stadig
> vild med den. For mig er det blot en gammel undermotoriseret vogn,
> der ska ligne en 300 SL

Ja, og for ham er BMW sikkert for perkere eller for andre neandertalere
Sådan er vi jo forskellige.

Fra : Henrik Husted

Dato : 22-04-10 08:26

On Apr 21, 12:17 am, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
>
> Den første (hvide) er indreg. første gang d. 31.12.1957.

Den snupper jeg
http://www.saabklub.dk/Diverse/sl02.jpg

Aner ikke hvorfor, men den model har altid talt til mig.