Ny brugt bil til konen
Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 17-04-10 17:43

Hej Ng,

Så er det ved at være tid!!! sjove lyde og 200kkm på klokken, på fruens vw
gør at den skal videre imens vi stadig får en 10'er for den.

Nu er det bare sådan at hun er en smule forvent, når hun låner min og derfor
gerne vil have lidt flere hk, mens syntes en 740i er noget for stor.

Vi har kikket på følgende:

Fiesta ST150
Clio II 2.0 Sport
C2 VTR
C4 VTR
Beetle 1.8T
Golf 1.8T
Mini One
Fabia RS

Pga. hendes ringe størrelse bliver det med sikkerhed ikke en C4, hun kunne
ikke se ud af bagruden.
Hun har bestemt sig for at hun ikke vil have en cabriolet og ej heller
automatgear !! Soltag, læder kab., numsevarme, el-alt, årg.00+, max. 100kkm
og max 125kkr.

Beetle, Fiesta og C2 er hendes valg i ønskede rækkefølge, men er der nogen
biler vi har overset ??

Mvh
Leon

Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-04-10 17:55

Sat, 17 Apr 2010 18:43:00 +0200 skrev Leon Hulstrøm:

>Så er det ved at være tid!!! sjove lyde og 200kkm på klokken, på fruens vw
>gør at den skal videre imens vi stadig får en 10'er for den.
[klip]
>Pga. hendes ringe størrelse bliver det med sikkerhed ikke en C4, hun kunne
>ikke se ud af bagruden.

Hva' så med en Smart?

For mange år siden havde min farfars bror og kone en trehjulet BMW -
den hvor hele fronten incl. rat og det hele - blev lukket op som
fordør og man bakkede ind og satte sig i bilen.

Ingen af dem var vel over 160 cm, men vejede hver især betydeligt over
100 kilo og jeg husker endnu tydeligt det komiske syn
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-04-10 18:09

Leon Hulstrøm har bragt dette til os:
> [...]
> og max 125kkr.
>
> Beetle, Fiesta og C2 er hendes valg i ønskede rækkefølge, men er der nogen

Da Golf "er" en Beetle ville jeg vælge Golfen

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 17-04-10 19:05

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> [...]

Total nice

> Da Golf "er" en Beetle ville jeg vælge Golfen

Og da mange har en Golf, ville jég vælge en Beetle

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-04-10 19:38

"Mogens (K)" skriver:

> Og da mange har en Golf, ville jég vælge en Beetle

Har du kørt sådan en?

Jeg havde en i et par dage og blev glad da jeg fik min Golf igen.....

Klaus

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 17-04-10 20:03

> "Mogens (K)" skriver:

> Har du kørt sådan en?
>
> Jeg havde en i et par dage og blev glad da jeg fik min Golf igen.....

Udover elendigt udsyn og "2 meter" dybt instrumentbord, så kører den som en
Golf.
Nu skal jeg ikke kører i den til daglig, men jeg ville også vælge en Beetle.

Hvis jeg skulle vælge imellem de prøvede biler, ville jeg vælge C4 VTR eller
Fiesta ST150. I sidstnævnte "sleeper" ville hun nok kunne sætte et par
drenge på plads. Det er jo også en 2L og har mere bundtræk.
Hun er iøvrigt overrasket over hvor mange flere omdr. en 16v skal have, frem
for hendes 8v, før der sker "noget".
Nu er hun ikke en bisse, men hun gider ikke at holde og blomstre, for at
kunne komme ind i en rundkørsel eller over et kryds, hun gider heller ikke
at skulle gearer ned når hun skal overhæle på motorvejen.

Stod det til mig skulle hun have en A3 eller en TT, man da hun har talt i
familie-retten og fået medhold i sagen "nyt køkken+nyere bil vs meget nyere
bil" så har jeg på forhånd opgivet den tanke.

Jeg syntes nu ikke jeg ser mange forslag til alternative biler...

Min indre drengerøv ville gerne skifte 740en ud med en Mitsubishi Lanser
Evo. Men det må blive en hobby bil på et tidspunkt, nu hvor jeg ikke har
noget amerikaner-jern mere.

/Leon

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 17-04-10 20:30

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> wrote in

> Fiesta ST150

Fiat Panda 100hp.. sjovt bekendskab. 100hk føles af meget pga. dens ringe
vægt.

Seat Ibiza 1,8 FR 20 VT 150

Mitsubishi Colt 1,5 Turbo CZT

Suzuki Swift 1,6 Sport