VW Polo CC ??
Fra : Leo Jensen

Dato : 16-04-10 13:41

Jeg faldt lige over en mærkelig bil med VW-badge i tirsdags i Odense:

http://tinypic.com/r/ny71py/5
http://tinypic.com/r/16k5bw4/5

Hvad er det mon for noget ??

MVH Leo

Fra : Ivan Madsen

Dato : 16-04-10 20:44

On Fri, 16 Apr 2010 12:40:39 -0700 (PDT), Leo Jensen
<leo.5500@gmail.com> wrote:

>Jeg faldt lige over en mærkelig bil med VW-badge i tirsdags i Odense:
>
>http://tinypic.com/r/ny71py/5
>http://tinypic.com/r/16k5bw4/5
>

>Hvad er det mon for noget ??

Er det ikke bare en ombygget Golf 2 Pick-up - der har fået hvide
skilte i stedet for gule.
Men jo, man kan undres Hvad er nu det for noget??

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-04-10 21:28

Ivan Madsen skriver:

> Er det ikke bare en ombygget Golf 2 Pick-up - der har fået hvide
> skilte i stedet for gule.
> Men jo, man kan undres Hvad er nu det for noget??

93'er Polo, sidst synet i 2008.

Klaus

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 16-04-10 21:46

On Fri, 16 Apr 2010 21:43:33 +0200, Ivan Madsen wrote:

> Er det ikke bare en ombygget Golf 2 Pick-up - der har fået hvide skilte
> i stedet for gule.
> Men jo, man kan undres Hvad er nu det for noget??

Den er registreret som en Polo med 1. registrering i 1993, men mon ikke
Leo også var kommet så langt via Biltorvet?

--
Peter Dalgaard
Center for Statistics, Copenhagen Business School

Fra : Ivan Madsen

Dato : 16-04-10 21:49

On 16 Apr 2010 20:46:27 GMT, Peter Dalgaard <PDalgd@gmail.com> wrote:

>Den er registreret som en Polo med 1. registrering i 1993, men mon ikke
>Leo også var kommet så langt via Biltorvet?

Måske nok - jeg har ikke forsøgt at spore den - så dumme mig!

Fra : Kent Nielsen

Dato : 17-04-10 11:31

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg faldt lige over en mærkelig bil med VW-badge i tirsdags i Odense:

http://tinypic.com/r/ny71py/5
http://tinypic.com/r/16k5bw4/5

Hvad er det mon for noget ??

MVH Leo

Det er en Polo med "treser umbau"

Citat:

Neben den normalen Karosserievarianten konnte man auch bei der Firma Walter
Treser aus Ingolstadt das Polo Treser Cabrio ordern, das auf dem 2F Modell
basierte. Der Umbau kostete zu seinen Zeiten ca. 16.000 DM. Dabei blieb aber
die originale VAG-Garantie erhalten.

Kent Nielsen

Fra : Leo Jensen

Dato : 17-04-10 05:02

On 17 Apr., 12:30, "Kent Nielsen" <virler.i...@findes.ikke.invalid>
wrote:
> [...]
> basierte. Der Umbau kostete zu seinen Zeiten ca. 16.000 DM. Dabei blieb aber

I har ret, jeg kunne have søgt på Biltorvet, men så havde I andre jo
ikke fået fornøjelsen...
At det var et Treserkit havde jeg aldrig fundet ud af...

http://www.treserpolo.de/site/index.php?go=umbau

Bortset fra at den er grim er det da en fin lille cabrio...

Leo