Benzindæksel
Fra : Ukendt

Dato : 14-04-10 19:03

Vil af finish-mæssige årsager ha' skiftet benzinklappen.
Kan en sådan bestilles i færdigsyet tilstand i bilens originalfarve
eller skal den til maler før montering ?

Fra : Martin Bak

Dato : 14-04-10 19:51

">>Eque<<" <-> skrev i en meddelelse
> Vil af finish-mæssige årsager ha' skiftet benzinklappen.
> Kan en sådan bestilles i færdigsyet tilstand i bilens originalfarve
> eller skal den til maler før montering ?

Med lidt held kan du finde en hos en hugger fra en skadet bil. Det var en
'97er, så vidt jeg husker, så der må jo trods alt være nogle stykker rundt
omkring. Prøv datalageret, der er ofte billeder af de biler de splitter ad.
En søgning på benzinklap til 156 fra 97-03 giver 26 resultater, og der er
billeder af mange af bilerne. Der er sikker mange flere benzinklapper, som
bare ikke er registreret som selvstændig del.
http://www.autodatalager.dk/index.asp?id=13&page=partDetail&BilType=ALFA&BilModel=156+97-03&Art=&IDI2=ALFA&Dest=_Front&ModelId=0012&RDelBilDel=4751&RDelDelType=124751&DelGruppe=&namegroup=BENZINKLAP&SearchPart=benzinklap&neste=3&PageTo=1

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-10 20:23

> Med lidt held kan du finde en hos en hugger fra en skadet bil. Det var en

Tak.
Vil jeg overveje