Tja, spændende ser den ud - Alfa Giulietta~
Fra : /HB

Dato : 13-04-10 11:54

Den nye "147" ser ud til at få samme dårlige omdømme som 159'ern fik i
starten: Lige så snart en Alfa ikke går i stykker hele tiden eller
ruster bliver den kaldt karakterløs. Nå, men jeg glæder mig ihvertfald
til at prøve en når den kommer hos forhandleren!

http://www.topgear.com/uk/photos/alfa-romeo-giulietta-first-drive

--
/HB

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 13-04-10 20:15

Kæft den er flot...

Den må godt holde i min garage :)

Mvh
Hans

Fra : Henrik B.

Dato : 13-04-10 21:13

"/HB" <henrikub@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ruster bliver den kaldt karakterløs. Nå, men jeg glæder mig ihvertfald
> til at prøve en når den kommer hos forhandleren!

Hmmmm, min første tanke, da jeg så profilen og bagenden var: "Nå, det er den
næste Seat"...

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk