Dagens Gæt en bil.
Fra : JBH

Dato : 11-04-10 22:13

http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2c3542422%2c5%2c3

Det var givetvis en kombination af, hvad vagtchef Peter Redder fra
Nordjyllands Politi kalder "uforholdsmæssig høj hastighed" og et
vognbaneskift i forbindelse med et vejarbejde, der søndag morgen kostede to
unge mennesker livet og kvæstede en tredje meget alvorligt.

Der er et videoklip på EB

http://ekstrabladet.dk/112/article1327575.ece

mvh
JBH

Fra : tiper

Dato : 11-04-10 15:20

On 11 Apr., 23:12, "JBH" <skodkont...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> vognbaneskift i forbindelse med et vejarbejde, der søndag morgen kostede to
> unge mennesker livet og kvæstede en tredje meget alvorligt.

Toyota Corolla

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-04-10 22:25

JBH skriver:

> http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2c3542422%2c5%2c3

Rattet i forgrunden er fra en Toyota.

Bashøjttaleren lidt længere bagved, har nok ikke været skruet
ordentligt fast i subben...

Videoklippet siger mig en Corolla, men døren manger en vinduesramme.

Der kommer nok mere detaljerede billeder på 112-nord.dk i morgen.

Klaus

Fra : Henrik B.

Dato : 11-04-10 22:27

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Nordjyllands Politi kalder "uforholdsmæssig høj hastighed" og et
> vognbaneskift i forbindelse med et vejarbejde, der søndag morgen kostede

Kombineret med "den rigtige" aldersgruppe, en "verdensmester bag et rat" og
en hårdtpumpet Brian-øse...

Tragisk...

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : oz3bto

Dato : 12-04-10 00:10

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vognbaneskift i forbindelse med et vejarbejde, der søndag morgen kostede
> to unge mennesker livet og kvæstede en tredje meget alvorligt.

Det er en corolla .. bagenden og placering af udstødning paser meget godt

Fra : Craner

Dato : 12-04-10 06:22

> [...]
> vognbaneskift i forbindelse med et vejarbejde, der søndag morgen kostede
> to unge mennesker livet og kvæstede en tredje meget alvorligt.

Lørdag eftermiddag kørte konen og jeg forbi og snakkede om nødvendigheden af
disse beton søjler, for at beskytte arbejderne inde bag ved, når der
arbejdes på vejen/broen.
Jeg sagde bare sådan lige for sjov, at der nok skulle være et par stykker
der køre på dem, men jeg havde ikke regnet med det i denne her høje fart.
Ulykken er selvfølgelig tragisk, men når nogen bare ikke vil respektere
hastighed begrænsningerne og indfletning, så skal det gå galt.

Poul