Grøn ejerafgift retur?
Fra : Jean

Dato : 11-04-10 10:13

Hej!

Jeg går ud fra når man sælger sin bil, så får man sin "Grøn ejerafgift"
retur? Det er vel et beløb man forudbetaler? Eller?

Mvh Jean.

Fra : alexbo

Dato : 11-04-10 10:20

"Jean" <jeanFJERNDETTE@pcSLETDETTE.dk> skrev

> Jeg går ud fra når man sælger sin bil, så får man sin "Grøn ejerafgift"
> retur? Det er vel et beløb man forudbetaler? Eller?

Ja, ja, eller hva'?

mvh
Alex Christensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-04-10 13:17

"Jean" <jeanFJERNDETTE@pcSLETDETTE.dk> skrev i meddelelsen
> Hej!
>
> Jeg går ud fra når man sælger sin bil, så får man sin "Grøn ejerafgift"
> retur? Det er vel et beløb man forudbetaler? Eller?

Forhåbentlig har du fuld tjek over hvem du har solgt den til, fordi ellers
.... :)

--
Per

Fra : Jean

Dato : 11-04-10 13:36

"Per Henneberg Kristensen" skrev:
> Forhåbentlig har du fuld tjek over hvem du har solgt den til, fordi ellers
> ... :)

Jeg har ikke solgt endnu... :)

Mvh Jean.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 11-04-10 16:26

Den 11-04-2010 14:17, Per Henneberg Kristensen skrev:
> "Jean" <jeanFJERNDETTE@pcSLETDETTE.dk> skrev i meddelelsen

> Forhåbentlig har du fuld tjek over hvem du har solgt den til, fordi
> ellers ... :)

Ellers hvad?. Når de tre uger er gået, og køber ikke har gjort noget, så
udfylder man blanket 21.065 på motorkontoret. Så klarer politiet resten.
Du opsiger bare forsikringen fra salgsdagen. Møder politiet bilen ryger
pladerne. Møder han op og vil omregistrere så ryger de også.
Vægtafgiften afsluttes også når 21.065 er modtaget af motorkontoret.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-04-10 17:43

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ellers hvad?.

Ellers hænger man på alt mulig bøvl f.eks. i forbindelse med p-bøder,
udenlandske fartbøder ...

Bare det at finde på motorkontoret - hvor ligger det i øvrigt i dag - og
finde derhen i åbningstiden ville være et stort held.

--
Per