Havne vil have videoovervågning.
Fra : Harding E. Larsen

Dato : 31-03-10 13:45

Med dagens teknik burde det ikke være et større problem at kunne
ovevåge havnene, både landpladserne, broerne og tilhørende arealer.
Det er foregået mange steder i udlandet med godt resultat, og med
tilslutning til internettet kan man selv se med, hvor man end befinder
sig.

Nyhederne bragte et indslag i aften:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/03/31/073203.htm?rss=true

Det vil være godt at give et klart signal til politikerne om at vi vil
have vores både i fred for de langfingrede.

Mvh/Harding

Fra : blueocean

Dato : 01-04-10 07:36

On 31 Mar., 21:44, "Harding E. Larsen" <hard...@larsen.tdcadsl.dk>
wrote:
> [...]
>
> Det vil være godt at give et klart signal til politikerne om at vi vil
> have vores både i fred for de langfingrede.

For min skyld må de godt sætte det op..... Jeg er enig Harding

Gert