Dørkplade
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-03-10 01:08

Hej NG

Jeg er på udkig efter noget dørkplade der minder lidt om 4 nederste billede
på nedenstående link.

http://www.forbina.dk/Forbina%20baade%20som%20er%20taget%20i%20bytte-filer/Baadnr-5/Udstyrslistebaad5.htm

Ville gerne hvis man kunne få en lignende plade i ca. 4-5mm

Nogen der ved hvor det evt. kan fåes?

Mvh
JR

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 20-03-10 03:41

Gør Google til din ven!

http://www.patino.as/Default.aspx?ID=2

Mvh/Harding

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 20-03-10 12:07

Tak for linket Harding

Jeg har forsøgt at google, dels på køkken gulv maritimt, skibsdørk m.v. og
fandt lidt i bl.a. Silvan / Bauhaus etc.
men ikke lige det jeg havde tænkt mig. den eftersøgte type har sikkert et
eller andet navn.

Patino ser ikke umiddelbart ud til at have finer plader som sådan idet jeg
har en fornemmelse af at de laver tingene i massiv.
Jeg er dog ikke i tvivl om at de kan lave det efterspurgte, Gesten
Bådaptering kunne måske også være et alternativ i den dyre ende.

Mvh
JR

Fra : Niels

Dato : 20-03-10 14:19

Masnedø har det 4000-5000 pr plade afhængig af tykkelse
Niels

Fra : oem

Dato : 20-03-10 08:08

On 20 Mar., 14:19, "Niels" <X...@hotmail.com> wrote:
> Masnedø har det 4000-5000 pr plade afhængig af tykkelse
> Niels

> - Vis tekst i anførselstegn -

Er det sådan noget?

http://plywood-dk.dana11.dk/default.asp?ID=135&pID=130

http://www.tischlereibehn.de (http://www.tischlereibehn.de/Bilder/
420ST.jpg)

www.georgus.de (http://www.sisspace.de/sam/sam.asp?
WCI=show&WCE=Artikel&mid=37&kid=314&aid=1035&sm=18)

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 20-03-10 10:37

Hej Jan,

Flere B-31 ejere har købt de optalte plader hos Patino; men jeg vil
tro at ethvert værft enten har dem eller kan skaffe dem hjem.
De er ikke billige.
Alternativt kan du lime lister på en tynd marinekrydsfinerplade som
først er tilpasset de krumme kanter. Brug epoxylim og læg et lag
glasfiber i epoxy på undersiden. Det giver en stabil og vandtæt
konstruktion. Stavene kan du tilpasse med skrå afslutninger, således
at du får en pæn afslutning langs kanterne. Det er en hel del sværere
at tilpasse en stor plade så den ser fin ud i kanten.
Efter limningen ilægges nodderne og det hele slibes let med en
båndpudser, helst den faststående type på en maskinsnedkerværksted.

Mvh/Harding