CB 400N vs 450-500T
Fra : Ukendt

Dato : 20-03-10 09:03

Er der nogen der ved, om motoren fra Honda CB 400 N passer dele sammen med
Honda CB 450-500 T
CB 400 N er 2 cylindret, solgt fra 1978 og et stykke ind i firserne, den
anden kender jeg ikke lige årgang på.

Det drejer sig om, at jeg har et par motorer til CB 400 til salg, og der er
en, der har forespurgt om han evt vil kunne bruge dele fra dem til sin
450er.

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Armand

Dato : 20-03-10 10:02

Ole Axelsen skrev:
> [...]
>
> Det drejer sig om, at jeg har et par motorer til CB 400 til salg, og der
> er en, der har forespurgt om han evt vil kunne bruge dele fra dem til

Det er overhovedet ikke den samme motor, og selv imellem den samme motor
(der kendetegnes ved at den er 3-ventilet) i 450ccm-størrelsen, er der
stor forskel på blokken p.g.a. de meget anderledes motorcykler/stel den
er brugt på!

For manden i nød og kreative evner kan den til gengæld nok tillempes
stellet og monteringerne på den klassiske(!) CB450/500 twin

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-10 14:57

> For manden i nød og kreative evner kan den til gengæld nok tillempes
> stellet og monteringerne på den klassiske(!) CB450/500 twin

Jeg kender ikke vedkommende, og ved ikke, hvor meget han er interesseret i
at bygge om. Jeg foretrækker bare at lade være med at gøre mere ved det.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.