Lidt barske billeder og læsning inden sæso~
Fra : OFH

Dato : 19-03-10 19:24

Hej gruppe

Inden i starter sæsonen på jeres elskede mc'er, så ta lige og se denne side.
Det er sgu barsk læsning som nok giver stof til eftertanke. Jeg selv er
rigtig glad for at jeg ikke endte som den person som øjensynligt er blevet
delt i 2 dele. Det er allernederst på siden, men de andre uheld ser da
heller ikke ligefrem rare ud.
Ellers vil jeg bare ønske jer alle en rigtig god og uheldsfri sæson.

Hilsen Ove
CBR XX

Fra : jopa

Dato : 19-03-10 19:31

OFH skrev:
> [...]
> uheld ser da heller ikke ligefrem rare ud.
> Ellers vil jeg bare ønske jer alle en rigtig god og uheldsfri sæson.

Det er fandme uhyggeligt du.
Hvilken side taler du om

--
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-03-10 20:48

jopa forklarede:

> Det er fandme uhyggeligt du.
> Hvilken side taler du om

rotten.com?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : JBH

Dato : 19-03-10 20:54

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er fandme uhyggeligt du.
> Hvilken side taler du om

http://www.enhedslisten.dk/

?

(Den er i alt fald uhyggelig

mvh
JBH

Fra : jopa

Dato : 19-03-10 20:56

JBH skrev:

> http://www.enhedslisten.dk/
Fy for H en led side.
Det kan da knapt blive værre
Mvh. John Paulsen

www.wordpresstema.dk

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 20-03-10 10:44

OFH:
> [...]
> ikke ligefrem rare ud.
> Ellers vil jeg bare ønske jer alle en rigtig god og uheldsfri sæson.

Hjælp... jeg er blevet blind, kan ikke se siden...
Jørgen

Fra : Johnny Hansen

Dato : 20-03-10 17:40

> [...]
> ser da heller ikke ligefrem rare ud.
> Ellers vil jeg bare ønske jer alle en rigtig god og uheldsfri sæson.

Denne side Måske ??

http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm

Fra : Armand

Dato : 20-03-10 23:01

Johnny Hansen skrev:

> Denne side Måske ??
>
> http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm

Citat fra US of A:
"...has been arrested for vehicular assault after a motorcyclist was hit
and seriously injured"
Fedt udtryk (á 'køretøjs-vold') og rimelig konsekvent brugt overfor
implicerede der burde have haft alle muligheder for at undgå at blive
forårsagende part

--
Armand.

Fra : Veset

Dato : 21-03-10 15:10

On Fri, 19 Mar 2010 19:24:20 +0100, "OFH" <ofh@email.dk> wrote:

> [...]
>
>Inden i starter sæsonen på jeres elskede mc'er, så ta lige og se denne side.
>Det er sgu barsk læsning som nok giver stof til eftertanke.

Det må være den her side:

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=242261

Eller måske ikke, men sådan skal man i hvert fald IKKE rense kæde.

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-03-10 16:14

Den 21-03-2010, skrev Veset:

> Det må være den her side:
>
> http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=242261
>
> Eller måske ikke, men sådan skal man i hvert fald IKKE rense kæde.

Fy for satan!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 21-03-10 16:54

Hans Paulin (6310) skrev:

> Fy for satan!

Når jeg løber ind i folk på min egen alder, der mangler spidsen på de
midterste tre fingre er det helt sikkert at dém kan man snakke knallert
med (á den simple skade stammer fra kædehjulet på en knallert)

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-03-10 17:01

Den 21-03-2010, skrev Armand:

> Når jeg løber ind i folk på min egen alder, der mangler spidsen på de
> midterste tre fingre er det helt sikkert at dém kan man snakke knallert med
> (á den simple skade stammer fra kædehjulet på en knallert)

Jeg mangler det halve af spidsen af højre hånds pegefinger

Da jeg var barn legede min fætter og jeg kylling ved at se hvem der
sidst drejede af på cykel; vi drejede begge til samme side, væltede og
jeg fik fingeren ned i et snurrende cykelhjul

Det gjorde ikke ondt selvom neglen blev revet af og fingeren brækkede;
først da den hudløse fingerstump blev renset med stofstykker på
skadestuen fik jeg vand i øjenene

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : OFH

Dato : 21-03-10 18:41

"OFH" <ofh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> da heller ikke ligefrem rare ud.
> Ellers vil jeg bare ønske jer alle en rigtig god og uheldsfri sæson.

Årrrrh i er da også så penible..... hmmm jeg havde vist lige glemt at sætte
linket ind. Og nu kan jeg sgutte finde siden igen. Men så kan i vel bruge
jeres fantasi og gætte jer til uhyggen. Jeg kan fortælle at det var en side
med lutter billeder af væmmelige mc-ulykker. Jeg skal nok prøve at huske
linket næste gang.... LOL

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-03-10 18:47

OFH frembragte:
> [...]
> med lutter billeder af væmmelige mc-ulykker. Jeg skal nok prøve at huske

Gør ikke noget; se bare hvad din glemsomhed har medført af uhyggelige
tildragelser

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : OFH

Dato : 21-03-10 18:45

> [...]
> da heller ikke ligefrem rare ud.
> Ellers vil jeg bare ønske jer alle en rigtig god og uheldsfri sæson.

Jeg ser lige at et kvikt hoved kaldet Johnny Hansen hart fundet siden som
jeg ville henvise til. Tak skal du have Johnny. Du kan afhente en kasse øl
ved den nærmeste HOKI købmand!