Fantastisk vejr
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-03-10 18:47

Hey Regn !

Masser af regn de næste 5 dages tid. Super!

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Ya-man

Dato : 17-03-10 19:28

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
> Hey Regn !
>
> Masser af regn de næste 5 dages tid. Super!
>
> --
> Dun@nt
> SFau1000R Hvidguld
> DMC - MCTC - DFMC

Efterfulgt af frost og saltterroristerne :(

Fra : frølårsraketten

Dato : 17-03-10 21:01

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev

> Masser af regn de næste 5 dages tid. Super!

Ikke her på Fyn

Pierre

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-03-10 08:11

J.C.Kløve wrote:
> Hey Regn !
>
> Masser af regn de næste 5 dages tid. Super!

Jup - det bliver dejligt at få skyllet saltet af køredragten

--
vh
Torben

Fra : Cykellapper

Dato : 18-03-10 18:13

Torben Scheel wrote:

> Jup - det bliver dejligt at få skyllet saltet af køredragten

Se, drenge og piger. DET er den rigtige holdning!

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-03-10 09:26

Cykellapper wrote:

> Se, drenge og piger. DET er den rigtige holdning!

MZ'en gør sig dårligt som pyntegenstand, så hvorfor ikke køre på den i
stedet?

--
vh
Torben

Fra : TWL

Dato : 19-03-10 18:32

Torben Scheel wrote:

> Jup - det bliver dejligt at få skyllet saltet af køredragten

Jeg har købt mig et sæt Rukka.
Jeg håber også på regn så jeg kan få testet om det er så godt
som så mange siger.

Thomas