Pas på med at dyrke sex i bilen [link]
Fra : Jensen

Dato : 17-03-10 15:35

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/03/17/140512.htm?rss=true

Men selv om de skriver, at lejlighederne er små, så er de forhåbentlig
stadig større end deres biler...

--
Thomas

Fra : Carstande.

Dato : 17-03-10 15:41

Jensen pretended :
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/03/17/140512.htm?rss=true
>
> Men selv om de skriver, at lejlighederne er små, så er de forhåbentlig
> stadig større end deres biler...

Bor der nu 10 mennesker i en 2værelses, så er det ikke nemt at være
diskret.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 17-03-10 16:14

Carstande.      udtrykte præcist:
> Jensen pretended :

> Bor der nu 10 mennesker i en 2værelses, så er det ikke nemt at være diskret.

Ja, og det kan være ganske morsomt
Kai

Fra : Carstande.

Dato : 18-03-10 11:18

Fister Løgsovs brought next idea :

> Ja, og det kan være ganske morsomt
> Kai

Ahhh, er det nu oldefar og oldemor der vil hygge, så tror jeg godt det
kan gå ud over appetitten ;)

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 18-03-10 08:36

"Carstande. " <carstande@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jensen pretended :

> Bor der nu 10 mennesker i en 2værelses, så er det ikke nemt at være
> [...]
Især ikke hvis man bor midt på gulvet

Fra : Carstande.

Dato : 18-03-10 11:20

Stig Rasmussen brought next idea :

> Især ikke hvis man bor midt på gulvet

:)

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-03-10 16:23

On Wed, 17 Mar 2010 15:35:10 +0100, Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

>http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/03/17/140512.htm?rss=true
>
>Men selv om de skriver, at lejlighederne er små, så er de forhåbentlig
>stadig større end deres biler...
Lejlighederne er muligvis større end en bil, men hvis man er 2
familier der skal deles om en et værelses lejlighed er det så som så
med privatlivet, rumadskillelsen er ofte et gardin/tæppe over en snor
spændt ud over stuen.

Men det er sgu for dumt at lade en bil gå i tomgang i en lukket
garage.
Måske der ikke var mere vodka til at holde væskebalancen frostsikker ?

/Hans