Skoda værksted i Flensborg
Fra : BH

Dato : 09-03-10 12:18

Er der nogen der kender et autoriseret Skoda værksted i Flensborg hvor der
tales dansk??

Bent

Fra : C. Caspersen

Dato : 09-03-10 12:54

"BH" <thule@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et autoriseret Skoda værksted i Flensborg hvor der
> tales dansk??

Der er 2, som du kan finde på www.skoda.de

De svarer begge på dansk på mails.

/Caspersen

(PS: De er ikke billigere med serviceeftersyn!)

Fra : JK

Dato : 09-03-10 17:55

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> "BH" <thule@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>

> Der er 2, som du kan finde på www.skoda.de
>
> De svarer begge på dansk på mails.
>
> /Caspersen
>
> (PS: De er ikke billigere med serviceeftersyn!)

Jo de er billigere havde fået et tilbud i DK for service pris 3300 + 600 for
bremsevædsken.

Hos http://www.kath-gruppe.de fik jeg et tilbud på sammenlagt 320 euro altså
en umiddelbar besparelse på 1500 kroner, da jeg hentede bilen slap jef med
omkring 180 euro omregnet 1411 kroner, så jo det var en win/win.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-03-10 18:56

JK skriver:

> Hos http://www.kath-gruppe.de fik jeg et tilbud på sammenlagt 320 euro altså
> en umiddelbar besparelse på 1500 kroner, da jeg hentede bilen slap jef med
> omkring 180 euro omregnet 1411 kroner, så jo det var en win/win.

Dyrt, gav 1308,08 for 30.000 km eftersyn på Golfen - vel at mærke på
dansk autoriseret VW værksted.

Klaus

Fra : Menabra

Dato : 09-03-10 20:35

> JK skriver:

> Dyrt, gav 1308,08 for 30.000 km eftersyn på Golfen - vel at mærke på
> dansk autoriseret VW værksted.
>

> Klaus
>
> Hej

Er priserne ens på VW og Skoda ?

mvh
Menabra

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-03-10 22:16

Menabra skriver:

> Er priserne ens på VW og Skoda ?

Værskedet jeg bruger er ligeglade om der er "hitlerlogo" eller en
"flyvende pik" foran på bilen.

Klaus

Fra : Menabra

Dato : 10-03-10 08:31

> Menabra skriver:

> Værskedet jeg bruger er ligeglade om der er "hitlerlogo" eller en
> [...]

Og priserne på eftersyn er ens uanset kilometer ?
Hvad er det for et "dansk autoriseret VW værksted " du kommer på ?
Regner du med at alle i hele landet kan komme på det ?

mvh
Menabra

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-03-10 15:07

Menabra skriver:

> Og priserne på eftersyn er ens uanset kilometer ?

Nej, jeg har efterhånden linket til mine eftersynspriser en del gange.

> Hvad er det for et "dansk autoriseret VW værksted " du kommer på ?

VW Ålestrup.

> Regner du med at alle i hele landet kan komme på det ?

Lige så vel som de kan køre til Flensborg - ja.

JEg har eksempelvis kortere til Ålestrup, end til Flensbortg. At de så
er billigere gør det jo ikke værre.....

Klaus

Fra : Menabra

Dato : 10-03-10 18:00

> Menabra skriver:

> Nej, jeg har efterhånden linket til mine eftersynspriser en del gange.
Nu er jeg ikke med i din fan-klub, så det må være smuttet, æv.

> VW Ålestrup.

> Lige så vel som de kan køre til Flensborg - ja.
Kan forestille mig det rend af folk fra Sjælland, de må have i
Flensburg )

Fra : JK

Dato : 10-03-10 09:51

> JK skriver:

> Dyrt, gav 1308,08 for 30.000 km eftersyn på Golfen - vel at mærke på
> dansk autoriseret VW værksted.

Det var jo netop ikke dyrt i forhold til det tilbud jeg fik i Danmark hos
autoriseret skoda forhandler.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 10-03-10 22:36

> Dyrt, gav 1308,08 for 30.000 km eftersyn på Golfen - vel at mærke på
> dansk autoriseret VW værksted.

Ja, VW Golf er tilsyneladende vanvittig billig i service. Hér i landet
tilbyder man en servicekontrakt for 75 DKK pr. mdr. ifm. køb af en ny
Golf...

Fra : Armand

Dato : 11-03-10 01:26

Mogens (K) skrev:
> [...]
>
> Ja, VW Golf er tilsyneladende vanvittig billig i service. Hér i landet
> tilbyder man en servicekontrakt for 75 DKK pr. mdr. ifm. køb af en ny

I forbindelse med de billige servicekontrakter man ser tilbudt snart
alle steder, har jeg tænkt at dér scorer værkstedet alle pengene og
skider ligeså flot på serviceringen som ejeren ville gøre hvis ikke
garantien nødede ham til at følge skemaet stringent!
Wonder if I'm right or wrong :-/

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 12-03-10 14:26

> [...]
> ligeså flot på serviceringen som ejeren ville gøre hvis ikke garantien
> nødede ham til at følge skemaet stringent!

Det er de samme skemaer de følger - Og selvom man har en servicekontrakt får
man vel stadig papir på det udførte arbejde ?

Da jeg købte C5'en syntes jeg en servicekontrakt var for dyr - i praksis har
jeg så betalt omtrent det samme i ordinært service ...

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 13-03-10 17:44

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er de samme skemaer de følger - Og selvom man har en servicekontrakt
> får man vel stadig papir på det udførte arbejde ?

Min Leon er på servicekontrakt, og man modtager naturligvis et bilag, der
beskriver (afkrydsningsskema med kommentarer), hvad de har gjort ved bilen.
Når jeg afleverer den, modtager de ligeledes info fra mig om evt. fejl. Det
funker ganske perfekt, men nu anvender jeg også et værksted, der er total
iorden !
(Seat Ballerup)

Fra : Menabra

Dato : 09-03-10 13:18

"BH" <thule@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der kender et autoriseret Skoda værksted i Flensborg hvor der
> tales dansk??
>
> Bent

Hej
Her :