"Bike" uden de lovede artikler..!?? :-(
Fra : Intet Navn

Dato : 08-03-10 23:52

Var lige et svip forbi den lokale blad-pusher i dag. Forventningen var
klart at finde et "Bike" fyldt til bristepunktet med spændende
anmeldelser og artikler for os der er ved at 'skifte hest' til
off-road/enduro.

På "Bikes" hjemmeside reklameres med, at det aktuelle nummer
(http://www.bike.dk/content/1792/) bl.a. skulle indeholde test af BMW F
800 GS (som jeg jo er faldet for) - men uanset hvor meget jeg bladrede i
det aktuelle nummer (04.03.10-30.03.10) var temaet ikke det lovede
"Supertest på afveje", men i stedet åbenbart "Streetfighters" - og det
var jo ikke lige det jeg kom efter. Faktisk ser forsiden også HELT
anderledes ud end antydet på hjemmesiden...

Er der nogen der har købt/læst bladet og kan bekræfte at de lovede
artikler virkelig ikke er der (altså artikler/tests af de lovede
maskiner fra hjemmesiden ikke findes i det aktuelle nummer af "Bike") og
evt. ved, hvornår de kommer i stedet?

--
/claus (nu lidt skuffet)

Fra : Intet Navn

Dato : 09-03-10 14:42

Intet Navn wrote:

> [...]
> var jo ikke lige det jeg kom efter. Faktisk ser forsiden også HELT
> anderledes ud end antydet på hjemmesiden...

Nej nu *må* det da snart været nok med de gode oplevelser på
motorcykel-fronten!??

Jeg sendte en mail til "Bike's" redaktion og spurgte, hvor de lovede
artikler fra hjemmesiden var blevet af og modtog meget hurtigt et svar
fra selveste redaktøren ikke mindre! Det viser sig at artiklerne
åbenbart optrådte i forrige nummer af bladet og at de ikke lige havde
fået opdateret hjemmesiden til at reflektere indholdet af det aktuelle
blad - men de ville meget gerne sende mig det ønskede nummer uden
beregning.

Det er sgu' da alvorligt god stil!

--
/claus

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-10 06:12

> [...]
> opdateret hjemmesiden til at reflektere indholdet af det aktuelle blad -
> men de ville meget gerne sende mig det ønskede nummer uden beregning.

Glædeligt at høre. Har holdt bladet i flere år og er meget glad for det.
Hygge PD CBR1100t