Så enkelt, og alligevel så virkningsfuldt.~
Fra : Henrik B.

Dato : 09-03-10 00:11

http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM

--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 09-03-10 06:04

> http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM

Ikke alle behøver det:
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1309593.ece

Fra : Leo Jensen

Dato : 08-03-10 23:15

On Mar 9, 12:11 am, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM
>
> --
> FUGM - The trademark of world class inkompetence.http://www.saabklub.dk

Gider du ikke skrive i emnelinien hvad indlægget handler om ??

Eller i det mindste at skrive det i indlægget ??
Et link uden kommentarer er da en latterlig måde at skrive indlæg på

Jeg åbner indlægget og bliver irriteret da det åbenbart er uden
indhold...

Leo

Fra : PMH

Dato : 09-03-10 08:43

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg åbner indlægget og bliver irriteret da det åbenbart er uden
>indhold...

>Leo

Piv Piv.. Tag en kiks..
Der er jo ingen der tvinger dig til at klikke på noget..

PMH

Fra : alexbo

Dato : 09-03-10 09:34

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev

> Piv Piv.. Tag en kiks..
> Der er jo ingen der tvinger dig til at klikke på noget..

Næh men derfor kan man jo godt gøre opmærksom på at man synes emnelinien bør
bruges til at beskrive emnet.
Din tudekikskommentar er lige så dum som emnelinien..

mvh
Alex Christensen

Fra : PMH

Dato : 09-03-10 12:12

> [...]
> bør bruges til at beskrive emnet.
> Din tudekikskommentar er lige så dum som emnelinien..

Hvis man kan blive irriteret over at der kun er et link i
et indlæg, så skal man finde noget andet at give sig til.

Emnelinjen beskriver da helt fint det linket omhandler.
Jeg må indrømme, at jeg kan virkelig ikke se problemet.
Måske I skulle se jer om efter nogle større sko, der er da
tydeligvis et eller andet der klemmer..

Vi er da vist ovre i skuffen der hedder flueknepperi

PMH

Fra : Seth

Dato : 09-03-10 12:45

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote in

> [...]
> tydeligvis et eller andet der klemmer..
>
> Vi er da vist ovre i skuffen der hedder flueknepperi

Jeg har ikke aktiveret linket.

Det skyldes lige præcis at der intet sted er noget som helst i denne tråd
der beskriver hvad indholdet i linket omhandler andet end at jeg kan
formode at det er en video da det er youtube der hoster.

Så en beskrivelse kan anbefales hvis linket ønskes aktiveret af flere,
inklusive dem med omtanke.
_
Seth

Fra : alexbo

Dato : 09-03-10 13:11

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev

> Vi er da vist ovre i skuffen der hedder flueknepperi

Ja du er, du kom med din tudekiks til et indlæg der foreslår at indlægsemner
beskriver hvad indlægget handler om,
er det link kan man skrive det i emnelinie,
"Link til billeder af Road Trains" har Uffe skrevet, det forklarer præcist
hvad indholdet er, emnelinien i denne tråd er helt uden mening og sammenhæng
med indholdet.

Mange indlæg har gode og beskrivende emneliner og andre er det rene vås, jeg
synes ikke det gør noget at man påpeger de ting i andres indlæg man ikke
synes om, det er den eneste måde at skibenten kan gøres opmærksom på at det
kan gøres bedre.

Er det for meget for dig så tag en tudekiks.

mvh
Alex Christensen

Fra : PMH

Dato : 09-03-10 13:41

> Er det for meget for dig så tag en tudekiks.
>
> mvh
> Alex Christensen

I er da utrolige..
Hvis det pisser jer så meget af, så gør da som Seth,
lad være med at klikke på linket..
Hvor svært kan det være..

Åbenbart så svært, at man finder det nødvendigt at skrive
et indlæg, hvor man giver udtryk for hvor irriteret man er
over det..
Vor herre bevares..
Hvad gør I når livet giver jer rigtige problemer..??

PMH

Fra : alexbo

Dato : 09-03-10 14:30

"PMH" skrev

> Hvis det pisser jer så meget af, så gør da som Seth,
> lad være med at klikke på linket..
> Hvor svært kan det være..

Hvorfor gør du ikke bare som du skriver, springer indlæg over og pisser af?

>Hvad gør I når livet giver jer rigtige problemer..??

Skriver indlæg for at få folk til at koge over, så der er lidt at grine af..

mvh
Alex Christensen

Fra : PMH

Dato : 10-03-10 00:05

> Hvorfor gør du ikke bare som du skriver, springer indlæg over og pisser
> af?

Nå, er det nu mig der skal pisse af..!!
Du er da så dum som snot din skovl, det er jo ikke mig der
klager over at et indlæg ikke passer mig..
Jeg klikkede da med stor fornøjelse på linket, jeg ser ingen
grund til at springe indlæg over.

> Skriver indlæg for at få folk til at koge over, så der er lidt at grine
> af..
>
> mvh
> Alex Christensen

Jeg har hele tiden sat med et smil på læben over dette, da jeg ikke
forstår at der ikke skal mere til at irritere folk, end at et indlæg
kun indeholder et link, som endda er frivilligt om man klikker på..

Men at du ber mig om at pisse af, det får mig til at koge over.

PMH

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-03-10 12:24

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> over det..
> Vor herre bevares..
> Hvad gør I når livet giver jer rigtige problemer..??

Det samme som dig. Skriver brokindlæg på usenet (det er langt fra det eneste
DU har skrevet).

--
Per

Fra : PMH

Dato : 10-03-10 13:36

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Det samme som dig. Skriver brokindlæg på usenet (det er langt fra det
> eneste DU har skrevet).
>
> --
> Per
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.

Øhh.. det er sgu' da ikke mig der brokker mig over indlæg
med link, er det..??

"Det er langt fra det eneste DU har skrevet"
Hvad mener du lige med det..??

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-03-10 00:33

> [...]
>
> Øhh.. det er sgu' da ikke mig der brokker mig over indlæg
> med link, er det..??
>
> "Det er langt fra det eneste DU har skrevet"

Don´t feed the Troll. Det er lige nøjagtig hvad du er.

Fra : PMH

Dato : 11-03-10 07:08

> Don´t feed the Troll. Det er lige nøjagtig hvad du er.
>
> --
> Per
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr

Nå da da..
Fordi man har en anden opfattelse af hvad der er irriterende, så er
man altså en troll.
Det er ikke småting man beskyldes for, bare fordi man griner af
folk som ikke formår at gå uden om et link.

Men kald det hvad du vil Hr. Henneberg, du har trods alt aldrig
været den hurtigste knallert på Esbjerg havn

PMH

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-03-10 11:37

> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Nå da da..
> Fordi man har en anden opfattelse af hvad der er irriterende, så er
> man altså en troll.

Du kender definitionen på en troll, ikke?

> Det er ikke småting man beskyldes for, bare fordi man griner af
> folk som ikke formår at gå uden om et link.

Når man ikke selv formår det, så ja ...

> Men kald det hvad du vil Hr. Henneberg, du har trods alt aldrig
> været den hurtigste knallert på Esbjerg havn

Det er fint Troll, men du er heller ikke så hurtig - det er 6 år siden jeg
har boet i Esbjerg og jeg har aldrig kørt knallert i Esbjerg.

--
Per

Fra : PMH

Dato : 12-03-10 08:07

> Du kender definitionen på en troll, ikke?

Jow jow..
Det er den adfærd du præcis selv udviser lige nu..

> Når man ikke selv formår det, så ja ...

Jeg siger jo netop at jeg enten klikker, eller springer over.
Det er faktisk ikke så svært..

> [...]
> --
> Per
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.

Men du har åbenbart været begravet under en stor sten..
God morgen.. Velkommen til overfladen.
I dette årtusinde er der dukket noget nyt op, noget der hedder floskler.
Små sætninger der ikke nødvendigvis skal analyseres..

Men du er jo ikke den skarpeste kniv i skuffen.
Og du behøver ikke at præcisere hvornår du sidst var nede
i skuffen

PMH

Fra : Kent Friis

Dato : 09-03-10 18:05

Den Tue, 9 Mar 2010 12:12:11 +0100 skrev PMH:

> Emnelinjen beskriver da helt fint det linket omhandler.
> Jeg må indrømme, at jeg kan virkelig ikke se problemet.

Jamen lad os da afprøve det... Hvis nu de af os der ikke har clicket
på linket skriver hvad vi gætter på - ud fra emnelinjen - at videoen
indeholder, så kan de der har clicket på den jo se hvor fint emnelinjen
beskriver det.

Mig eget gæt... Ud fra gruppen, hvad der er oppe for tiden, og
emnelinjen, kunne det være en Toyota Prius forsynet med et anker
der kan kastes hvis speederen sætter sig fast.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-03-10 10:40

Kent Friis har bragt dette til os:

> [...]
> emnelinjen, kunne det være en Toyota Prius forsynet med et anker
> der kan kastes hvis speederen sætter sig fast.

Jeg troede det var noget med sex, så jeg gad ikke klikke på det...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 10-03-10 17:21

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Jeg troede det var noget med sex, så jeg gad ikke klikke på det...

Du troede at det var OT fordi?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 11-03-10 03:34

Henrik B. har bragt dette til verden:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Du troede at det var OT fordi?

Hvad?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 11-03-10 16:21

> Hvad?

AT linket havde med sex at gøre - altså var Off Topic?

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 12-03-10 16:57

Henrik B. kom med følgende:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> AT linket havde med sex at gøre - altså var Off Topic?

Troede du havde humoristisk sans!?

Nå ikke; here we go:

Dét jeg mente med mit skriv var at jeg ikke gad klikke på linket på
grund af den intetsigende overskrift; jeg giver med andre ord de
mennesker ret som mener man i emnelinien bør beskrive indholdet i
brødteksten.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-03-10 12:22

> [...]
> tydeligvis et eller andet der klemmer..
>
> Vi er da vist ovre i skuffen der hedder flueknepperi

Ikke alle er online når de læser usenet.

Ikke alle - og jeg var en af dem - gider bruge tid på at slå op på et link
man ikke ved hvad var (det kunne f.eks. være pga. (periodevis) dårlig
internetforbindelse eller bare dårlig tid.

--
Per

Fra : Anders Majland

Dato : 10-03-10 13:25

> [...]
> man ikke ved hvad var (det kunne f.eks. være pga. (periodevis) dårlig
> internetforbindelse eller bare dårlig tid.

Eller f.eks sidder på en færge hvor der kun er internetforbindelse via
mobiltelefonen og da endda kun sålænge man ikke er for langt fra land.

/A

Fra : Leo Jensen

Dato : 09-03-10 12:04

On 9 Mar., 18:04, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> emnelinjen, kunne det være en Toyota Prius forsynet med et anker
> der kan kastes hvis speederen sætter sig fast.

Davs igen.

Så er dagens opgaver klaret og man er tilbage. Jeg forventede sådan
set tudekiks og andet øfferi, men synes sådan set at det er rimeligt,
at man ikke poster noget, hvor der ikke er bare et hint om hvad et
link handler om. Men ankeret til Toyota'en er da et godt bud. De kører
vel ikke med plov som en Volvo ??

Leo