|
| Hvad døde de af? Fra : Preben R. Sørensen |
Dato : 03-03-10 00:45 |
|
Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da indtil
flere muligheder?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk
| |
René Løweneck (03-03-2010)
| Kommentar Fra : René Løweneck |
Dato : 03-03-10 05:40 |
|
Hej Preben !
> Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
> speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da
> indtil flere muligheder?
Det er jo trods alt amerikanere,- hvad havde du forventet ))
--
Med venlig hilsen
René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar
| |
Karsten Andersen (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Karsten Andersen |
Dato : 04-03-10 15:12 |
|
Wed, 3 Mar 2010 05:39:39 +0100, skrev René Løweneck, på 16 linier, i
<4b8de803$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :
>Hej Preben !
>
>> Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
>> speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da
>> indtil flere muligheder?
>
>Det er jo trods alt amerikanere,- hvad havde du forventet ))
Det må stadigt have været blondiner.
Frigear, Kobling, nøgle drej, start knap inde 3 sekunder.
--
MVH Karsten
Horsens
| |
Armand (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 04-03-10 16:22 |
|
Karsten Andersen skrev:
> Wed, 3 Mar 2010 05:39:39 +0100, skrev René Løweneck, på 16 linier, i
> <4b8de803$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :
>
>> Hej Preben !
>>
>>> Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
>>> speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da
>>> indtil flere muligheder?
>> Det er jo trods alt amerikanere,- hvad havde du forventet ))
>
> Det må stadigt have været blondiner.
>
> Frigear, Kobling, nøgle drej, start knap inde 3 sekunder.
>
Du har ret: Kun en blondine ville bruge tid til at lede efter koblingen
i en bil med automatgear :-|
--
Armand.
| |
ShutEye (03-03-2010)
| Kommentar Fra : ShutEye |
Dato : 03-03-10 12:40 |
|
> Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
> speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da
> indtil flere muligheder?
Muligheden for en stor erstatningen har måske givet flere døde på den konto?
| |
Henrik B. (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 03-03-10 16:43 |
|
"ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen
news:4b8e4a9a$0$278$14726298@news.sunsite.dk...
>> Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
>> speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da
>> indtil flere muligheder?
>
> Muligheden for en stor erstatningen har måske givet flere døde på den
> konto?
Huh???
--
http://www.saabklub.dk/
| |
Mogens \(K\) (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Mogens \(K\) |
Dato : 03-03-10 19:23 |
|
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
news:4b8e839f$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Muligheden for en stor erstatningen har måske givet flere døde på den
>> konto?
>
> Huh???
Ofre een mand og derved redde hele familien økonomisk
| |
Henrik B. (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 03-03-10 19:32 |
|
"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
news:4b8ea904$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Muligheden for en stor erstatningen har måske givet flere døde på den
>>> konto?
>>
>> Huh???
>
> Ofre een mand og derved redde hele familien økonomisk
Aaaaahhh, mon dog!
Det er jo ikke en film det her...
--
FUGM - The trademark of world class inkompetence.
http://www.saabklub.dk
| |
Fly Christensen (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Fly Christensen |
Dato : 04-03-10 14:32 |
|
On Wed, 3 Mar 2010 19:32:07 +0100, "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk>
wrote:
>"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
>news:4b8ea904$0$272$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>>> Muligheden for en stor erstatningen har måske givet flere døde på den
>>>> konto?
>>>
>>> Huh???
>>
>> Ofre een mand og derved redde hele familien økonomisk
>
>Aaaaahhh, mon dog!
>Det er jo ikke en film det her...
Netop derfor er det tænkeligt...
Fly
| |
ShutEye (04-03-2010)
| Kommentar Fra : ShutEye |
Dato : 04-03-10 17:00 |
|
>>> Muligheden for en stor erstatningen har måske givet flere døde på den
>>> konto?
>>
>> Huh???
>
> Ofre een mand og derved redde hele familien økonomisk
Hehe øhm ikke helt det jeg mente :)
Men taget i betragtning hvor store erstatninger kan blive 'over there', så
kunne det måske tænkes at der var flere af dødsfaldene/ulykkerne der ikke
liiiige var Toyotas skyld.
Går den så går den.
| |
Henning (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Henning |
Dato : 03-03-10 13:31 |
|
On Wed, 3 Mar 2010 00:44:37 +0100, Preben R. Sørensen
<preben@esenet.dk> wrote:
>Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
>speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da indtil
>flere muligheder?
Panik - de færreste tænker rationelt, når bilen ikke reagerer som
forventet i en given situation.
| |
Mcwm (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Mcwm |
Dato : 03-03-10 13:44 |
|
Henning skrev:
> Panik - de færreste tænker rationelt, når bilen ikke reagerer som
> forventet i en given situation.
Bremser de fleste ikke i panik? Der er set hendelser hvor folk i stedet
træder på speederen, men alligevel, hopper de fleste ikke over på
bremsen, næsten på rygraden?
Venligst
Mcwm
| |
Armand (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 03-03-10 15:51 |
|
Mcwm skrev:
> Henning skrev:
>> Panik - de færreste tænker rationelt, når bilen ikke reagerer som
>> forventet i en given situation.
>
> Bremser de fleste ikke i panik? Der er set hendelser hvor folk i stedet
> træder på speederen, men alligevel, hopper de fleste ikke over på
> bremsen, næsten på rygraden?
>
Jo!
Hvorved at automatgearkassen (det ér jo i USA) blot gearer ned til den
hårdere beslastning
--
Armand.
| |
Klaus D. Mikkelsen (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 03-03-10 16:59 |
|
Armand skriver:
>
> Hvorved at automatgearkassen (det ér jo i USA) blot gearer ned til den
> hårdere beslastning
Hvad gør den?
Så er det ihverfald en ringe programmering af motorstyring.....
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf
| |
ABJ (03-03-2010)
| Kommentar Fra : ABJ |
Dato : 03-03-10 17:14 |
|
>>
>> Hvorved at automatgearkassen (det ér jo i USA) blot gearer ned til den
>> hårdere beslastning
>
> Hvad gør den?
>
> Så er det ihverfald en ringe programmering af motorstyring.....
>
>
>
> Klaus
> --
Vi er da så heldige at vi ikke kan give gas samtidig med at vi bremser, kan
være lidt irriterende når man har været i vaskehal, og lige vil tørre
bremserne.
Aksel
| |
Klaus D. Mikkelsen (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 03-03-10 17:20 |
|
ABJ skriver:
>
> Vi er da så heldige at vi ikke kan give gas samtidig med at vi bremser, kan
> være lidt irriterende når man har været i vaskehal, og lige vil tørre
> bremserne.
Man har vel 2 fødder......
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf
| |
ABJ (03-03-2010)
| Kommentar Fra : ABJ |
Dato : 03-03-10 17:51 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:4B8E8C4A.112F3232@du.kan.finde.den...
> ABJ skriver:
>>
>> Vi er da så heldige at vi ikke kan give gas samtidig med at vi bremser,
>> kan
>> være lidt irriterende når man har været i vaskehal, og lige vil tørre
>> bremserne.
>
> Man har vel 2 fødder......
>
>
> Klaus
Hjælper ikke, passaten kan ikke tage gas når jeg træder på bremsen, ved ikke
om det er ESP eller hvad der gør det.
Aksel
| |
Klaus D. Mikkelsen (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 03-03-10 18:10 |
|
ABJ skriver:
>
> Hjælper ikke, passaten kan ikke tage gas når jeg træder på bremsen, ved ikke
> om det er ESP eller hvad der gør det.
Almindelig programmering af motorstyring. Den kan vel heller ikke tage
maks omdrejninger i N?
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf
| |
Allan F (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Allan F |
Dato : 03-03-10 18:56 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:4B8E9801.FBE523A9@du.kan.finde.den...
> ABJ skriver:
>>
>> Hjælper ikke, passaten kan ikke tage gas når jeg træder på bremsen, ved
>> ikke
>> om det er ESP eller hvad der gør det.
>
> Almindelig programmering af motorstyring. Den kan vel heller ikke tage
> maks omdrejninger i N?
>
>
>
> Klaus
> --
> Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
> Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf
Joda - i hvert fald dieselmotorerne kan. Ellers kan de ikke synes, idet de
får målt forurening ved fuld gas.
| |
Klaus D. Mikkelsen (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 03-03-10 19:26 |
|
Allan F skriver:
>
> Joda - i hvert fald dieselmotorerne kan. Ellers kan de ikke synes, idet de
> får målt forurening ved fuld gas.
Så har du vidst ikke prøvet min Touran. Vitoerne vi havde hos
Dancontrol kunne nu heller ikke, men de blev da synet alligevel.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf
| |
alexbo (03-03-2010)
| Kommentar Fra : alexbo |
Dato : 03-03-10 18:05 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" skrev
>> Vi er da så heldige at vi ikke kan give gas samtidig med at vi bremser,
>> kan
>> være lidt irriterende når man har været i vaskehal, og lige vil tørre
>> bremserne.
> Man har vel 2 fødder......
På den ene side synes du det er en ringe motorstyring der gearer ned når der
gives gas samtidig med man bremser, på den anden side mener du man bør kunne
give gas og bremse samtidig.
Hvis en automatgearbil får gas og bremses ned samtidig vil den geare ned,
bilen tror jo den er på vej op af et bjerg siden farten tabes,
hvis ikke bremsen automatisk sætter speederen ud af funktion.
Og gør den det hjælper antallet af fødder ikke.
mvh
Alex Christensen
| |
Klaus D. Mikkelsen (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 03-03-10 18:10 |
|
alexbo skriver:
>
> På den ene side synes du det er en ringe motorstyring der gearer ned når der
> gives gas samtidig med man bremser, på den anden side mener du man bør kunne
> give gas og bremse samtidig.
Nej, jeg mener at man kan forsøge.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf
| |
Mogens \(K\) (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Mogens \(K\) |
Dato : 03-03-10 19:26 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:4B8E97DC.B4FB647@du.kan.finde.den...
>> På den ene side synes du det er en ringe motorstyring der gearer ned når
>> der
>> gives gas samtidig med man bremser, på den anden side mener du man bør
>> kunne
>> give gas og bremse samtidig.
>
> Nej, jeg mener at man kan forsøge.
I en R32 anvendes launchkontrol ved, at man træder bremse og speeder i bund.
Derved speedes motoren op til 3.000 omdr - og man slipper bremsen. Off we go
| |
Per Henneberg Kriste~ (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 04-03-10 15:46 |
|
"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
news:4b8ea99b$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
> I en R32 anvendes launchkontrol ved, at man træder bremse og speeder i
> bund. Derved speedes motoren op til 3.000 omdr - og man slipper bremsen.
> Off we go
Er det de omdrejninger der skal til for at give bedste accelleration?
Eller er det et lavt omdrejningstal til dels for at skåne materiellet?
--
Per
Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.
| |
Mogens \(K\) (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Mogens \(K\) |
Dato : 04-03-10 17:54 |
|
"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
news:4b8fc78e$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
> Er det de omdrejninger der skal til for at give bedste accelleration?
> Eller er det et lavt omdrejningstal til dels for at skåne materiellet?
Nu taler vi om en VAG, så mon ikke det er det sidste
| |
Armand (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 03-03-10 23:12 |
|
Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Armand skriver:
>> Hvorved at automatgearkassen (det ér jo i USA) blot gearer ned til den
>> hårdere beslastning
>
> Hvad gør den?
>
> Så er det ihverfald en ringe programmering af motorstyring.....
>
Vil et tomatgear ikke geare ned hvis farten ikke kan holdes op af
Storebæltsbroen i modvind? Jo!
Hvorfor skule der så ikke geares ned blot fodi belastningen istedet er
bremsene??
--
Armand.
| |
Klaus D. Mikkelsen (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 04-03-10 06:08 |
|
Armand skriver:
>
> Vil et tomatgear ikke geare ned hvis farten ikke kan holdes op af
> Storebæltsbroen i modvind? Jo!
Jo
> Hvorfor skule der så ikke geares ned blot fodi belastningen istedet er
> bremsene??
Fordi vi ikke taler om biler med et kabel mellem speederpedal og et
vippespjæld i karburatoren, men moderne biler, hvor speederen et et
potmeter der sender signal til motorstyringen. Selvsamme motorstyring
kender også til om bremselys er aktiveret.
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Min egen hjemmeside nu med nyt domæne http://www.moppe.dk
Sælges 15" stålfælge med Michelin Alpin vinterdæk til VW Golf
| |
Armand (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 04-03-10 14:23 |
|
Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Armand skriver:
>> Vil et tomatgear ikke geare ned hvis farten ikke kan holdes op af
>> Storebæltsbroen i modvind? Jo!
>
> Jo
>
>> Hvorfor skule der så ikke geares ned blot fodi belastningen istedet er
>> bremsene??
>
> Fordi vi ikke taler om biler med et kabel mellem speederpedal og et
> vippespjæld i karburatoren, men moderne biler, hvor speederen et et
> potmeter der sender signal til motorstyringen. Selvsamme motorstyring
> kender også til om bremselys er aktiveret.
>
Tror du - men det er netop bl.a. dén detalje som Toyota har lovet at
implementere fremover!
--
Armand.
| |
Per Henneberg Kriste~ (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 04-03-10 15:47 |
|
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen
news:4b8fb43f$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Klaus D. Mikkelsen skrev:
>> Armand skriver:
>>> Vil et tomatgear ikke geare ned hvis farten ikke kan holdes op af
>>> Storebæltsbroen i modvind? Jo!
>>
>> Jo
>>
>>> Hvorfor skule der så ikke geares ned blot fodi belastningen istedet er
>>> bremsene??
>>
>> Fordi vi ikke taler om biler med et kabel mellem speederpedal og et
>> vippespjæld i karburatoren, men moderne biler, hvor speederen et et
>> potmeter der sender signal til motorstyringen. Selvsamme motorstyring
>> kender også til om bremselys er aktiveret.
>>
> Tror du - men det er netop bl.a. dén detalje som Toyota har lovet at
> implementere fremover!
Min VW fra 97 havde den detalje implementeret.
Today
Tomorrow
VW Golf
:)
--
Per
Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.
| |
Leif Neland (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Leif Neland |
Dato : 03-03-10 15:57 |
|
"Preben R. Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:4b8da2d8$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
> speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da
> indtil flere muligheder?
>
I tilfældet med Lexus:
Mange hk giver hurtigt høj temperatur på bremserne, så de fader og dermed
ikke bremser mere.
Automatgear, der ikke kan tages ud af top, når hastigheden er over x km/h
(trykknapper på rattet eller spærring i gearhåndtag)
Ingen mekanisk nøgle, men en start/stopknap, der skal holdes nede i 4
sekunder for at stoppe motoren. Hvem husker det, når bilen løber løbsk, hvis
man overhovedet har fået det at vide; hvem læser ALLE sider i håndbogen?
Så der var ikke mange chancer...
Det har på ing.dk været diskuteret, at motorstyring burde slå fra, når
bremsen er trykket i bund (mere end x sekunder)
Leif
| |
Armand (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 03-03-10 16:22 |
|
Leif Neland skrev:
>
>
> Det har på ing.dk været diskuteret, at motorstyring burde slå fra, når
> bremsen er trykket i bund (mere end x sekunder)
>
Det har i tidligere tråd været nævnt at flere fabrikker cut'er
brændstoftilførslen (á økonomi-hensyn) når bremsen betjenes med motoren
tilkoblet.
Dén detalje har Toyota oplyst at de vil tage til sig (á kaste brønden
til efter at bjørnen er skudt!).
--
Armand.
| |
folmer@rasmussen.dk (03-03-2010)
| Kommentar Fra : folmer@rasmussen.dk |
Dato : 03-03-10 16:29 |
|
On Wed, 03 Mar 2010 16:22:26 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:
>Leif Neland skrev:
>>
>>
>> Det har på ing.dk været diskuteret, at motorstyring burde slå fra, når
>> bremsen er trykket i bund (mere end x sekunder)
>>
>Det har i tidligere tråd været nævnt at flere fabrikker cut'er
>brændstoftilførslen (á økonomi-hensyn) når bremsen betjenes med motoren
>tilkoblet.
>Dén detalje har Toyota oplyst at de vil tage til sig (á kaste brønden
>til efter at bjørnen er skudt!).
>--
Ja, det skulle ikke undre mig.
Det kan vel heller ikke udelukkes at de vil gå over åen efter brændt
barn, som går hankeløs hjem efter vand i brønden, der ikke smager af
andet end bjørn.
Eller hvordan det nu er med de gamle talemåder?
--
Venlig hilsen
Folmer
| |
Per Henneberg Kriste~ (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Per Henneberg Kriste~ |
Dato : 04-03-10 15:49 |
|
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen
news:4b8e7e9c$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Leif Neland skrev:
>>
>>
>> Det har på ing.dk været diskuteret, at motorstyring burde slå fra, når
>> bremsen er trykket i bund (mere end x sekunder)
>>
> Det har i tidligere tråd været nævnt at flere fabrikker cut'er
> brændstoftilførslen (á økonomi-hensyn) når bremsen betjenes med motoren
> tilkoblet.
> Dén detalje har Toyota oplyst at de vil tage til sig (á kaste brønden til
> efter at bjørnen er skudt!).
Det ville da også være det mest fornuftige - i stedet for at søle cylinder
m.m. til i benzin ...
--
Per
Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- kr.
| |
Ukendt (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 03-03-10 17:14 |
|
On 03/03/10 15.57, Leif Neland wrote:
> "Preben R. Sørensen"<preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4b8da2d8$0$36584$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Der skulle være mange Toyotakørere der er dræbt, grundet de fastsiddende
>> speedere. Kunne de ikke ret let have reddet situationen, der er jo da
>> indtil flere muligheder?
>>
>
> Det har på ing.dk været diskuteret, at motorstyring burde slå fra, når
> bremsen er trykket i bund (mere end x sekunder)
>
Min Toyota ta'r gassen af, hvis jeg træder på bremsen samtidigt med
speederen. Den er fra marts 2005, og de biler de trækker tilbage er vist
nyere. De har muligvis fjernet funktionen.
Kan motorstyringen på de nyere modeller ikke opdateres af Toyota?
--
Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.
Det er ikke en fejl - det er en udokumenteret feature!
| |
Leo Havmøller (04-03-2010)
| Kommentar Fra : Leo Havmøller |
Dato : 04-03-10 05:53 |
|
> I tilfældet med Lexus:
> Mange hk giver hurtigt høj temperatur på bremserne, så de fader og dermed
> ikke bremser mere.
> Automatgear, der ikke kan tages ud af top, når hastigheden er over x km/h
> (trykknapper på rattet eller spærring i gearhåndtag)
> Ingen mekanisk nøgle, men en start/stopknap, der skal holdes nede i 4
> sekunder for at stoppe motoren. Hvem husker det, når bilen løber løbsk,
> hvis man overhovedet har fået det at vide; hvem læser ALLE sider i
> håndbogen?
>
> Så der var ikke mange chancer...
Og der var ihvertfald et tilfælde hvor lexus'en var en udlejningsbil. Det er
vel de færreste der giver sig i kast med instruktionsbogen før man kører
afsted.
Leo Havmøller.
| |
Martin [6000] (03-03-2010)
| Kommentar Fra : Martin [6000] |
Dato : 03-03-10 16:42 |
|
> hvem læser ALLE sider i håndbogen?
Hep!
Fruen har til gengæld ikke engang læst forsiden...
--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."
| |
|
|