Miljømærkat i Flensburg
Fra : Preben

Dato : 27-02-10 10:09

Hvor kan man købe mærkaten i Flensburg, og hvad koster den?

--
mvh/Preben

Fra : Menabra

Dato : 27-02-10 10:24

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
news.u8r3ourlqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
> Hvor kan man købe mærkaten i Flensburg, og hvad koster den?
>
> --
> mvh/Preben

Hej

Du skal ikke bruge mærkat i Flensburg.
Se her :
http://www.fdm.dk/ferie/koer-selv-ferie/miljoemaerke/tyskland/miljoezoner

mvh
Menabra

Fra : ABJ

Dato : 27-02-10 14:45

> Hej

> [...]

Jeg har set denne melding der siger at der er indført miljøzone i Flensborg
centrum, men jeg har ikke set det andre steder
http://bilmagasinet.dk/article/25635

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 27-02-10 16:26

ABJ skrev:

> Jeg har set denne melding der siger at der er indført miljøzone i
> Flensborg centrum, men jeg har ikke set det andre steder
> http://bilmagasinet.dk/article/25635

Hvis man søger lidt rundt, så er der ingen steder på de tyske
hjemmesider der nævner noget om Flensborg.
Så jeg tror det er en and.
Her er et godt link:

http://www.tuev-nord.de/de/verkehr/miljmrke_DK_8638.htm

Hilsen Matthias

Fra : Armand

Dato : 03-03-10 03:00

Matthias H. Matthiessen skrev:

> Hvis man søger lidt rundt, så er der ingen steder på de tyske
> hjemmesider der nævner noget om Flensborg.
> Så jeg tror det er en and.

Frem for alt er det umådeligt useriøst at offentliggøre en sådan artikel
uden en dato :-|

--
Armand.

Fra : thl

Dato : 03-03-10 03:16

> Frem for alt er det umådeligt useriøst at offentliggøre en sådan artikel
> uden en dato :-|
>
> --
> Armand.

Artiklen er fra 29. jul 2008 .
mvh
Thorbjørn

Fra : Armand

Dato : 03-03-10 04:03

thl skrev:

> Artiklen er fra 29. jul 2008 .

Ser du dét på pågældende hjemmeside?

--
Armand.

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-03-10 04:43

On Wed, 03 Mar 2010 04:02:41 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Ser du dét på pågældende hjemmeside?

Ja, i teksten direkte under billedet.

Fly

Fra : Armand

Dato : 03-03-10 15:50

Fly Christensen skrev:

> Ja, i teksten direkte under billedet.

*DOH!*

--
Armand,

Fra : thl

Dato : 03-03-10 04:51

> Ser du dét på pågældende hjemmeside?
>
> --
> Armand.
ja.(i oversigten)
mvh
Thorbjørn

Fra : thl

Dato : 27-02-10 16:57

"ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Jeg har set denne melding der siger at der er indført miljøzone i
> Flensborg centrum, men jeg har ikke set det andre steder
> http://bilmagasinet.dk/article/25635

Den er heller ikke andre steder, det er journalisten
der har læst tysk, som fanden læser biblen:

Wer jetzt ohne Aufkleber oder Ausnahmegenehmigung in der Umweltzone erwischt
wird,
muss mit 40 Euro Bußgeld und einem Punkt in Flensburg rechnen.

I Flensborg ligger kontoret for klip i kortet.
mvh
Thorbjørn

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-02-10 00:39

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> erwischt wird,
> muss mit 40 Euro Bußgeld und einem Punkt in Flensburg rechnen.
>
> I Flensborg ligger kontoret for klip i kortet.

Ikke noget nyt fra en journalist - spørgsmålet er som sædvanligt: var han
fra EB eller BT

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-02-10 21:04

Jesper Hedegaard skrev:
> Ikke noget nyt fra en journalist - spørgsmålet er som sædvanligt: var
> han fra EB eller BT

Hvornår har de ansat journalister?

--
vh
Torben

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-02-10 12:38

On Sat, 27 Feb 2010 14:44:55 +0100, "ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de>
wrote:

>Jeg har set denne melding der siger at der er indført miljøzone i Flensborg
>centrum, men jeg har ikke set det andre steder
>http://bilmagasinet.dk/article/25635

Som andre har sagt: Der er ingen miljøzone i Flensburg.

Fly

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 27-02-10 10:59

Preben skrev:
> Hvor kan man købe mærkaten i Flensburg, og hvad koster den?

Mærket skal kunne købes hos Tüv Flensburg og koster efter hvad jeg ved
12.50 euro for udenlandste køretøjer.
Hilsen Matthias

Fra : Henrik B.

Dato : 28-02-10 23:30

"Matthias H. Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i meddelelsen

> Mærket skal kunne købes hos Tüv Flensburg og koster efter hvad jeg ved
> 12.50 euro for udenlandste køretøjer.
> Hilsen Matthias

For dyrt! Dekra tager kun ¤5,-
http://www.dekra.de/de/web/kiel/28

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Preben

Dato : 27-02-10 12:37

Den 27.02.2010 kl. 10:59 skrev Matthias H. Matthiessen
<matthiessen@dioder.dk>:

> Mærket skal kunne købes hos Tüv Flensburg og koster efter hvad jeg ved
> 12.50 euro for udenlandste køretøjer.
> Hilsen Matthias

Tak for det.
--
mvh/Preben

Fra : Preben

Dato : 27-02-10 12:39

Den 27.02.2010 kl. 10:24 skrev Menabra <menabra@mail-online.dk>:

> Du skal ikke bruge mærkat i Flensburg.
> Se her :
> http://www.fdm.dk/ferie/koer-selv-ferie/miljoemaerke/tyskland/miljoezoner

Nej, det er jeg med på, men derfor kan man vel godt købe mærkaten i
Flensburg

--
mvh/Preben

Fra : Allan F

Dato : 27-02-10 17:49

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news.u8r3ourlqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
Hvor kan man købe mærkaten i Flensburg, og hvad koster den?

Jeg købte min i den nærmeste synshal - men husker ikke prisen.

--
mvh/Preben

Fra : Per Hansen

Dato : 27-02-10 23:00

> Jeg købte min i den nærmeste synshal - men husker ikke prisen.
>
> --
> mvh/Preben

http://www.applusbilsyn.dk/andre_produkter/tyske_miljoezoner/

Per Hansen

Fra : jens

Dato : 28-02-10 14:00

[...]

Prisen er 6 euro på nærmeste TÜV station f.eks i Flensborg
http://www.tuev-nord.de/tnm2009_web/ots/OTS_Station.aspx?ts_nr=3

Læs hvorledes her
http://www.tuev-nord.de/de/leistungen/Bestellen_2897_Freie_Fahrt_auf_Bestellung_2898_DEU_PRODUCTIVE.htm