Mails (spam) fra FDM & Loyalty Group
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-02-10 09:41

Hejsa

Er jeg den eneste der er træt af mails fra FDM & Loyalty Group vedr
deres AutoIndex 2010 undersøgelse?

Den første slettede jeg bare, nr 2 blev rapporteret som spam til gmail
og nu er det så kommet en til hvor de forsøger at "presse" een til at
deltage i deres undersøgelse (stavefjlen følger med gratis)

"Vi har ad flere omgange tilsendt dig mails omkring vores store
AutoIndex undersøgelse.
Vi er ved at afslutte undersøgelsen og vil igen gerne opfodre dig til
at deltage i undersøgelsen (..)"

Nej jeg er ikke medlem af FDM
Jeg har bedt LG om en forklaring - jeg har brugt adressen hos FDM en
enkelt gang for at få noget materiale fra dem

- Peter

Fra : Bjørn J.

Dato : 26-02-10 19:56

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

Dav.

Dårlig undersøgelse, da de slet ikke kender anden brændselscelleform end
brint.

Men kan man også forlange andet......;)

Desuden forholder undersøgelsen sig slet ikke til gulpladepotter.....

mvh/Bjørn J.