Spejl og blinklys til MZ 251 saxon savoy s~
Fra : spam]@mail.dk (Bo Ra~

Dato : 04-08-01 08:48

Nogle flinke fyre var så venlige at vælte MZ'ern i sidste weekend.
Dette betød at højre sidespejl, samt den del af bremsegrebet hvor
spejlet er monteret blev ødelagt. Desuden blev begge blinklys i højre
side smadret øv

Jeg vil derfor høre om der er nogle her i gruppen der ved hvor delene
kan skaffes, eller evt. har erfarring med andre dele der kan anvendes
.. Jeg har prøvet hos Rødmose samt Dansk Motor Company men uden held -
hvad er der så af andre muligheder ??

Bo

Fra : moller

Dato : 04-08-01 10:09

<bo.rattenborg[no spam]@mail.dk (Bo Rattenborg)> wrote in message
> [...]
> kan skaffes, eller evt. har erfarring med andre dele der kan anvendes
> . Jeg har prøvet hos Rødmose samt Dansk Motor Company men uden held -

Ja, jeg viste nu godt Rødmose ikke har til de nye modeller, men at Dansk
Motorcompagni ikke ku :( æv... nå, men tag kontakt med www.mz-b.de skriv til
ham via mail... det er Edgar du skal ha fat i :) eftersom han er den der kan
Engelsk osv... har snakket med ham i tlf. også :) kanon fin gut :)

VH
Lars Molnit

Fra : spam]@mail.dk (Bo Ra~

Dato : 04-08-01 11:50

> [...]
>ham via mail... det er Edgar du skal ha fat i :) eftersom han er den der kan
>Engelsk osv... har snakket med ham i tlf. også :) kanon fin gut :)

Tak, det vil jeg prøve

Bo

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-08-01 15:26

moller <news@molnit.com> wrote in article <9kgdt6$3nh$1@sunsite.dk>...

> [...]
kan
> Engelsk osv... har snakket med ham i tlf. også :) kanon fin gut :)

Nu ved jeg ikke lige om jeg bare har været uheldig med mz-b.de, men jeg
synes de er sløve...
Efter 2 gange at have benyttet deres dertil indrettede form på websiden og
ikke hørt noget i en måneds tid skrev (efter dit råd til dem. Endelig
fik jeg svaret at de ville sende tilbuddet mandag (det var en fredag), men
her 14 dage senere har jeg stadig ikke fået svar... Gøglere...

Desværre er det de eneste der har de dele jeg skal bruge, så jeg må hellere
vente lidt med at blive rigtig sur på dem

--
Mikkel
MZ 251 Saxon Tour - snart i caferæser/streetfighter stil