Blijagt på Google Maps
Fra : Martin Bak

Dato : 19-02-10 09:24

http://vimeo.com/9411892#embed

Er politispærringen 0:47 ikke lidt tyndbenet?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bjerre

Dato : 19-02-10 10:00

> http://vimeo.com/9411892#embed
>
> Er politispærringen 0:47 ikke lidt tyndbenet?
>
> --
> Martin
> www.martinbak.dk/

Ganske underholdende, men jeg tvivler nu på at det er en ægte optagelse.
(sporene og figuren sidst i videoen)

Martin

Fra : Leif Neland

Dato : 19-02-10 10:08

> Ganske underholdende, men jeg tvivler nu på at det er en ægte optagelse.
> (sporene og figuren sidst i videoen)

Det er en "tegnefilm"

Der står jo:
"Honest directed and animated this short using Google maps images."

Leif

Fra : Martin Bak

Dato : 19-02-10 10:09

"Martin Bjerre" <martin.bjerreGIDERIKKESPAM@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:4b7e530a$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Ganske underholdende, men jeg tvivler nu på at det er en ægte optagelse.
> (sporene og figuren sidst i videoen)

Det er ikke en ægte optagelse. Det er animation lavet af "honest directors".
http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1302021.ece

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-02-10 10:17

Martin Bjerre skrev:
> Ganske underholdende, men jeg tvivler nu på at det er en ægte optagelse.
> (sporene og figuren sidst i videoen)

Nu skriver de jo lige underneden at det er en animation, så der kan vist
ikke være den store tvivl.

Fra : Martin Bjerre

Dato : 19-02-10 13:45

> Nu skriver de jo lige underneden at det er en animation, så der kan vist
> ikke være den store tvivl.

Selvfølgelig, hvor dum har jeg lov at være :) Det havde jeg slet ikke set
*SUK-SUK*

Martin
"hellere til grin end overset"

Fra : Henning P.

Dato : 19-02-10 15:54

Øhh...selv om det ikke havde stået forneden, så var der vel for helvede ikke
nogen der ikke kunne se at det var en animation?
Ellers er i da godt nok tabt bag en vogn...eller måske nærmere smidt foran
den.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-02-10 16:52

Henning P. wrote:
> [...]
> helvede ikke nogen der ikke kunne se at det var en animation?
> Ellers er i da godt nok tabt bag en vogn...eller måske nærmere smidt

Eller vant til at se video på en 80386 med 2 MB RAM.

--
- Frank

Fra : Armand

Dato : 20-02-10 01:22

Henning P. skrev:
> [...]
> nogen der ikke kunne se at det var en animation?
> Ellers er i da godt nok tabt bag en vogn...eller måske nærmere smidt foran

Der er desværre alt for mange der ikke har filter på nethinden når de
går på internettet og derfor sluger alt med hud og hår

--
Armand.

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 20-02-10 12:04

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev

> Nu skriver de jo lige underneden at det er en animation, så der kan vist
> ikke være den store tvivl.

Nej, men de kunne da godt have skrevet, at det var en dårlig animation.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-02-10 17:28

"Martin Bjerre" <martin.bjerreGIDERIKKESPAM@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Ganske underholdende, men jeg tvivler nu på at det er en ægte optagelse.
> (sporene og figuren sidst i videoen)

No shit ...??

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-02-10 16:50

Martin Bak wrote:
> http://vimeo.com/9411892#embed
>
> Er politispærringen 0:47 ikke lidt tyndbenet?

De kører sgu hen over alting. Det er fake.

--
- Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 19-02-10 18:04

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> De kører sgu hen over alting. Det er fake.

Godt set, Frank. Du er jo ikke nem at narre.
Jeg mener bare den er lidt tyndt konstrueret. Flugtbilisten kunne for den
sags skyld slippe væk ad vejen til højre, og de to politibiler i midten er
jo lige til at feje væk.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-02-10 23:40

Martin Bak wrote:
> [...]
> Jeg mener bare den er lidt tyndt konstrueret. Flugtbilisten kunne for
> den sags skyld slippe væk ad vejen til højre, og de to politibiler i

Hvorfor hulen fremstiller du det så ikke som det det er.

Helt ærligt - at gide tage stilling til en fiktion.

Tag dig nu sammen Martin

--
- Frank

Fra : Martin Bak

Dato : 20-02-10 02:42

> Hvorfor hulen fremstiller du det så ikke som det det er.

Det gør jeg sgu da heller ikke. Jeg skriver i emnelinjen at det er Google
Maps. Der er ingen live optagelser. Det er bare kort. Det ved du vel?

--
Martin
www.martinbak.dk/