H1 pærer
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 14-02-10 10:44

Hej.
Pissatens lys er lidt sølle, er der nogen af de her pærer der er bedre
end de andre?
http://www.thansen.dk/products.asp?c=3496327943&n=-1853953195
Kai

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-02-10 11:33

Hej!

Fister Løgsovs wrote:
> Hej.
> Pissatens lys er lidt sølle, er der nogen af de her pærer der er bedre
> end de andre?

Der er efter min mening godt knald på Osram Nightbreaker. Bare køb dem i
Harald Nyborg istedet for T-Hansen - du kan spare omkring 50,- på et sæt
sidst jeg checkede.

I min nye bil er der fabriksmonteret Xenon, og det virker også glimrende
:) Bruger dog en frygtelig masse sprinklervæske...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Esben

Dato : 14-02-10 14:59

> Der er efter min mening godt knald på Osram Nightbreaker. Bare køb dem i
> Harald Nyborg istedet for T-Hansen - du kan spare omkring 50,- på et sæt
> sidst jeg checkede.

Ja, de er rigtig gode. De holder dog ikke specielt længe, de sidste to sæt
jeg havde holdt begge 7500 km (primært ture på ca 15 km, ved længere ture
vil pærerne nok holde længere). Sidst valgte jeg Osram Silverstar i stedet,
som lyser næsten lige så godt, så må jeg se om de holder lidt længere.

--
Esben

Fra : Preben R. Sørensen

Dato : 14-02-10 17:03

"Esben" <spam@gruf.LAND> skrev
> [...]
> vil pærerne nok holde længere). Sidst valgte jeg Osram Silverstar i
> stedet, som lyser næsten lige så godt, så må jeg se om de holder lidt

De skulle gerne holde 10 gange længere, ellers ville jeg kalde det
skod-pærer.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 14-02-10 17:40

Hej

"Esben" <spam@gruf.LAND> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil pærerne nok holde længere). Sidst valgte jeg Osram Silverstar i
> stedet, som lyser næsten lige så godt, så må jeg se om de holder lidt

Det skulle kun være i H7, de har problemer med holdbarheden, efter udsagn
fra en FTZ mand....

Er det H7 du kører med?

Mvh
Hans

Fra : Esben

Dato : 14-02-10 18:26

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i en meddelelse

> Er det H7 du kører med?

Nej, H4. Jeg har ikke målt spændingen.

--
Esben

Fra : TDN

Dato : 14-02-10 15:33

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i meddelelsen
> Hej.
> Pissatens lys er lidt sølle, er der nogen af de her pærer der er bedre end
> [...]

Har prøvet lidt forskelligt, men Osram Nightbreaker er de bedste jeg har
prøvet endnu, dog i H4. Levetiden kender jeg ikke endnu, har vel kørt ca.
10.000 km med dem nu. Bilka har dem ofte på tilbud. Sidst gav jeg kr. 111,30
for et sæt H4.

Mvh
Thomas

Fra : Jens

Dato : 14-02-10 16:56

Fister Løgsovs skrev:
> Hej.
> Pissatens lys er lidt sølle, er der nogen af de her pærer der er bedre
> [...]

Den bedste "billigpære" jeg har prøvet og set test af som klarer sig
pænt, er NARVA.
Mærket kan du købe i Jem og Fix og koster mindre end det halve af
Philips/Osram.

De bedste pærer jeg har prøvet er Philips VisionPlus som koster 3-4
gange prisen på NARVA - jeg synes ikke det var det værd.

Tidligere kørte jeg Citroen, så jeg fik en del erfaring med pæreskifte

Jens

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 14-02-10 20:23

Efter mange tanker skrev Jens:

> [...]
> prisen på NARVA - jeg synes ikke det var det værd.
>
> Tidligere kørte jeg Citroen, så jeg fik en del erfaring med pæreskifte

Jeg siger tak for alle jeres input.
Kai