Instrumentholder
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-02-10 14:43

Dér hvor radioen sidder kan man anbringe et stykke plastik med plads til 3
instrumenter.

Men jeg vil gerne have et stykke plastik, hvor man har drejet instrumenterne
lidt i retning af chaufføren.

Hvor kan man købe den slags seje legetøj?

:)

--
Per

Fra : Henrik B.

Dato : 11-02-10 15:07

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> instrumenterne lidt i retning af chaufføren.
>
> Hvor kan man købe den slags seje legetøj?

Bilexperten...

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-02-10 21:02

> [...]
> instrumenterne lidt i retning af chaufføren.
>
> Hvor kan man købe den slags seje legetøj?

Prøv Onkel Google med flg. søgeord : *DIN gauge holder
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut.