alarmer?
Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-08-01 22:39

jeg står og skal have en alarm til min mc, og ville høre om hvad erfaringer
folk har med forskellige modeller.
fx spyball og de der der kan ringe til ens mobil tlf.
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g
bbt@worldonline.dk

Fra : moller

Dato : 04-08-01 10:12

Ståltråd rundt om styret, og ind i en af tændspolerne, holder de fleste væk
:) *GGG*

Fra : Jesper \(Fazer\)

Dato : 05-08-01 12:00

> Ståltråd rundt om styret, og ind i en af tændspolerne, holder de fleste
væk

Nu behøver man jo ikke starte motoren for at fjerne MC'en
Næææ... en landmine under sædet - SÅ er man sikret

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 05-08-01 13:30

"Jesper (Fazer)" <jesper_p%@ mail1.stofanet.dk
> Nu behøver man jo ikke starte motoren for at fjerne MC'en
> Næææ... en landmine under sædet - SÅ er man sikret

det bare surt at skulle fjerne tyve-mos fra cyklen som så skal total
renoveres efter hvert tyveriforsøg

380 v til stel og jord...så skal man bare fjerne lidt brændt hud...fra hvor
tyven rørte

eller som billig tyverisikring...placer en skjult kontakt som skær
tændingen....eller cdi....evt monter cdi boksen...så den lige kan
unplugges...det er nok den bedste startspærre

Lasse
CBR1000f & Karin

Fra : Bent Madsen

Dato : 05-08-01 14:58

> eller som billig tyverisikring...placer en skjult kontakt som skær
> tændingen....eller cdi....evt monter cdi boksen...så den lige kan
> unplugges...det er nok den bedste startspærre

hvis den lige kan unplugges så kan den vel også altid "plugges in" ingen..
... så er hele ideen vel gået sig en tur..

nææh. monter en højtaler.. og så en kontakt tingest.. som så indeholder en
lyd af en MEGET vred hund.
som er i spisehumør.

Fra : Bent Madsen

Dato : 05-08-01 15:02

Bo Thomsen <bbt@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:POEa7.1075$PZ4.114390@news000.worldonline.dk...
> jeg står og skal have en alarm til min mc, og ville høre om hvad
erfaringer
> folk har med forskellige modeller.
> fx spyball og de der der kan ringe til ens mobil tlf.

jeg har kun hørt positive ting om spyball alarmer..

nu ved jeg ikke helt om det næste jeg vil skrive om er en spyball alarm..
men det lyder ihverfald effektivt..

det er en alarm som indeholder en eller anden form for gyro, eller anden
form for stabilisator..
dens svingninger i forhold til den position hvor den stod da alarmen blev
aktiveret. er så med til at aktivere alarmen..
eller ihvertfald sætte den i højere beredskab..

netop som du siger.. med at ringe til phonen..., så kan den registrere om
nogen lige havde lyst til at sætte sig på cyklen og sidde og sige brølelyde
i deres brændert.... altså.. den kan registrere om nogen har rettet cyklen
op.. eller at den bliver skubbet..

men.. tjaa.. det er vel ligesom alle andre alarmer afhængigt af om den er
sluttet til batteriet eller ej ?... hvad ved jeg...
som en anden har nævnt.. der er flere måder at stjæle en mc på..