Avensis
Fra : Steen

Dato : 05-02-10 15:36

Hvornår kom Toyota Avensis egentligt til at se ud, som den gør i dag?
Jeg har set 2-3 forskellige grill/front på dem, men hvornår kom det
nuværende facelift?

Fra : Jørgen L.

Dato : 05-02-10 15:52

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvornår kom Toyota Avensis egentligt til at se ud, som den gør i dag?
> Jeg har set 2-3 forskellige grill/front på dem, men hvornår kom det
> nuværende facelift?

Den der er i dag er ikke en facelift men en ny model avensis, og den kom
sidste år i løbet af sommeren såvidt jeg husker.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Steen

Dato : 05-02-10 22:01

On 2010-02-05 15:52:09 +0100, Jørgen L. said:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Den der er i dag er ikke en facelift men en ny model avensis, og den
> kom sidste år i løbet af sommeren såvidt jeg husker.

Okay. Jeg troede bare det var et facelift, men tak for info.

Fra : Armand

Dato : 05-02-10 16:06

Steen skrev:
> Hvornår kom Toyota Avensis egentligt til at se ud, som den gør i dag?
> Jeg har set 2-3 forskellige grill/front på dem, men hvornår kom det
> nuværende facelift?

Wikipedia er næasten mere uundværlig end Google:
<http://da.wikipedia.org/wiki/Toyota_Avensis>

Hvis du ikke orker at surfe med, så er der at læse at den seneste model
er fra '09 (hvis det så er dén du mener?)!

--
Armand.