Sneglat i Norge, russisk lastbil fra Ander~
Fra : Møller

Dato : 05-02-10 15:12

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Russisk-vogntog-i-groeften-1021258.html

Nu er der godt nok en område ved Langeskov der hedder Sibirien, men
alligevel.

Møller

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-02-10 16:03

"Møller" <eam@privat.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Russisk-vogntog-i-groeften-1021258.html
>
> Nu er der godt nok en område ved Langeskov der hedder Sibirien, men
> alligevel.
>
> Møller

Det kan sagtens være en russisk bil, som er trækker. Den ser i hvert fald
ikke umiddelbart ud, som hans trækkere plejer at gøre.
I øvrigt ligger Sibirien også på Falster.

Kurt

Fra : Henrik B.

Dato : 05-02-10 16:29

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan sagtens være en russisk bil, som er trækker. Den ser i hvert fald
> ikke umiddelbart ud, som hans trækkere plejer at gøre.

Øh jo, det gør den. Se billedet øverst:
http://www.andresen.dk/

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-02-10 17:38

Kurt B. Andersen skrev:
> Det kan sagtens være en russisk bil, som er trækker. Den ser i hvert fald
> ikke umiddelbart ud, som hans trækkere plejer at gøre.
> I øvrigt ligger Sibirien også på Falster.

Jo trækkeren ligner godt nok. De er alle indkøbt og malet via Padborg.

Man skal faktisk hen og kigge på nummerpladerne eller dørene for at se
hvilken nationalitet den pågældende Anders And bil har.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-02-10 00:27

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i meddelelsen

> Jo trækkeren ligner godt nok. De er alle indkøbt og malet via Padborg.
>
> Man skal faktisk hen og kigge på nummerpladerne eller dørene for at se
> hvilken nationalitet den pågældende Anders And bil har.

OK - jeg må vist erkende, at jeg huskede forkert.

Kurt

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-02-10 02:25

Kurt B. Andersen skrev:
> OK - jeg må vist erkende, at jeg huskede forkert.

Nogle af dem, få i forhold til det samlede antal, kan kendes på afstand
på at de har gul nummerplade. De fleste af dem kører så for KK og EKV.

Det hele er i øvrigt ejet af tyske Nagel.

Fra : søren brix

Dato : 05-02-10 16:34

> [...]
> http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Russisk-vogntog-i-groeften-1021258.html
>
> Nu er der godt nok en område ved Langeskov der hedder Sibirien, men

Det ligner da en af KK-transports trækkere der er foran A.And sættevognen...

mvh

Søren

Canada ligger i øvrigt ved Brovst i nordjylland........

Fra : Henrik B.

Dato : 05-02-10 16:45

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det ligner da en af KK-transports trækkere der er foran A.And
> sættevognen...

Netop - KK ejet af AA....

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 05-02-10 20:21

[Default] On Fri, 5 Feb 2010 16:34:06 +0100, søren brix
<jennyogsoren@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>mvh
>
>Søren
>
>Canada ligger i øvrigt ved Brovst i nordjylland........

Hamborg ligger ved Hanstholm og Godthaab ligger vest for Svenstrup som
ligger ca. sydvest for Aalborg.

For resten behøver der eksempelvis ikke at være tøj i en sættevogn
bare fordi der står "Jack & Jones" på dens sider.

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Ingen skileje! - Intet liftgebyr! - Ingen bindinger!

Fra : Møller

Dato : 05-02-10 17:43

Den Fri, 05 Feb 2010 16:03:24 +0100 skrev Kurt B. Andersen:

> "Møller" <eam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan sagtens være en russisk bil, som er trækker. Den ser i hvert
> fald ikke umiddelbart ud, som hans trækkere plejer at gøre.

Nå, så er det nok derfor, at der står KK-transport og AA på siden af
trækkeren

//Møller

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 05-02-10 18:56

Møller wrote:
> http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Russisk-vogntog-i-groeften-1021258.html
>
> Nu er der godt nok en område ved Langeskov der hedder Sibirien, men
> alligevel.

Mere korrekt ligger lokaliteten et par km stik syd for Kerteminde - Og
Paris ligger knap 5 minutters kørsel derfra

/Lars

Fra : Henrik B.

Dato : 05-02-10 19:01

"Lars Peter Larsen" <lars_pontoppidan@get_to_net.i.danmark> skrev i
meddelelsen news:4b6c5b9a$0$283

> Mere korrekt ligger lokaliteten et par km stik syd for Kerteminde - Og

Nu vi er ved korrekt, så kan jeg gå med til sydøst for Kerteminde... )

Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-02-10 19:50

Lars Peter Larsen skrev:
> Mere korrekt ligger lokaliteten et par km stik syd for Kerteminde - Og
> Paris ligger knap 5 minutters kørsel derfra

Paris ligger da oppe ved Lemvig, 5 min. kørsel fra Rom!

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-02-10 22:51

On Fri, 05 Feb 2010 19:50:24 +0100, Finn Guldmann wrote:

> Paris ligger da oppe ved Lemvig, 5 min. kørsel fra Rom!

Nej, ca 14 minutter, og 34 minutter fra Victoria Street Station.