Nissan Micra K11 med dårligt lys i den
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-02-10 13:14

Hej

Er ved at synsklargøre en K11'er hvor lyset i den ene side lyser med
halv styrke ca. Der kommer ca. 6V til nærlyset - det lange lys er ok.
Der er fuld blus på lygten hvis jeg tager en 12V direkte fra batteriet.

Er der nogen kendte steder som der kan være dårlig forbindelse i sådan
en bil? Lampestikket er iorden (ledningerne er loddet fast i
crimpstikkene og kontrollerede).

Ellers er min løsning et slaverelæ, men ville egentligt hellere finde
fejlen.

PS: Jeg ved godt, at nærlyset er *meget* simpelt opbygget med lidt
ledning, en sikring en kontakt og en pære, men alligevel :) Det hele
bliver noget sværere at rode med når det er strikket ind i en bil...

--
Mvh, Kim Voss Schrader