En fartidiot slår til.
Fra : Mikael

Dato : 04-02-10 01:30

Fra : Martin Bak

Dato : 04-02-10 09:39

"Mikael" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:11e6a878-5c0a-4864-a83f-5f2646a7e4ff@a32g2000yqm.googlegroups.com...
> http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1293581.ece

Videoen er fup. Han kører ganske vidst hurtigere end de fleste andre, men
filmen er speedet op, så den angivede tid holder ikke.

Læg f.eks mærke til bilernes blinklys. Der ses det tydeligt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Mikael

Dato : 04-02-10 01:43

On 4 Feb., 09:38, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:
> [...]
> filmen er speedet op, så den angivede tid holder ikke.
>
> Læg f.eks mærke til bilernes blinklys. Der ses det tydeligt.

Jeg er skam ikke i tvivl om at det er fusk, men er lidt chokeret over
hvor mange som tror der ikke er fusket.

Mikael

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-02-10 10:44

Efter mange tanker skrev Mikael:

> Jeg er skam ikke i tvivl om at det er fusk, men er lidt chokeret over
> hvor mange som tror der ikke er fusket.

Øh hvorfor så lige en emnelinje der hedder "En fartidiot slår til"

Næ den eneste fartidiot her, er tossen der skrev indlægget lidt for
hurtigt, uden at have tjekket filmen

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-02-10 14:56

Brian Vestergaard skrev:
> Øh hvorfor så lige en emnelinje der hedder "En fartidiot slår til"
> Næ den eneste fartidiot her, er tossen der skrev indlægget lidt for
> hurtigt, uden at have tjekket filmen

I stedet for at begynde at kalde hinanden for "sjove" ting, var det så
ikke lettere at spørge Thomas H hvad sandheden bag det klip er?

Fra : Kent Friis

Dato : 04-02-10 15:15

Den Thu, 04 Feb 2010 14:55:51 +0100 skrev Finn Guldmann:

> I stedet for at begynde at kalde hinanden for "sjove" ting, var det så
> ikke lettere at spørge Thomas H hvad sandheden bag det klip er?

Han har allerede skrevet at han nok skal poste originalen hvis folk vil
love at lade være med at holde den op mod Google Earth for at konstatere
at han en enkelt gang måtte have været oppe på 71 km/t i en 70 km/t zone.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-02-10 18:03

Kent Friis skrev:
> Han har allerede skrevet at han nok skal poste originalen hvis folk vil
> love at lade være med at holde den op mod Google Earth for at konstatere
> at han en enkelt gang måtte have været oppe på 71 km/t i en 70 km/t zone.

Så vil jeg foreslå Thomas at originalen kun sendes som personlig mail
til dem der finder det nødvendigt at se den for at finde ud af at den
viste er fup.

Jeg tvivler på at EB vil føle sig forpligtiget af et sådan løfte. Og da
EB jo er 'sandhedsvidne' for en hel masse mennesker, kunne det nemt føre
til en hel del unødig fordømmelse.

Fra : Armand

Dato : 04-02-10 12:52

Mikael skrev:

> Jeg er skam ikke i tvivl om at det er fusk, men er lidt chokeret over
> hvor mange som tror der ikke er fusket.

Rolig nu.
Det er blot de sædvanlige teenage-fjolser der endnu ikke har prøvet at
kigge op fra telefonen når far eller mor kører dem til/fra skole og
derfor ikke har et indtryk af hvor hurtigt biler blinker eller lyskryds
skifter.

Men som forælder er det foruroligende at ynglen æder alting de ser på
nettet råt =

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 04-02-10 12:52

Fra : Mikael

Dato : 04-02-10 05:25

On 4 Feb., 10:44, Brian Vestergaard <only4use...@gmail.com> wrote:

> Øh hvorfor så lige en emnelinje der hedder "En fartidiot slår til"

Fordi vi i dag er kommet dertil at ved småting bliver folk udråbt
som , Fartidioter, vanvidsbilister dræberbilister(selv om ingen er
døde) Derfor denne overskrift

Og igen og igen æder folk det hele råt, videoen er også lagt på
Youtube hvor nogen straks er gået over gevind og håber at manden dør
før han tager andre med sig i trafikken og han skal med kørekortet
osv. Fuldstændigt ude i hampen, fordi folk ikke forholder sig til hvad
det rent faktisk er de ser.

Det mest utrolige er at det kan blive en historie på EB. Der er ingen
historie...

> Næ den eneste fartidiot her, er tossen der skrev indlægget lidt for
> hurtigt, uden at have tjekket filmen

Jeg har skam checket filmen, men nogen gange håber jeg at folk måske
når de har set filmen kan se at det var en anelse ironisk ment.

Men tanken om at nogen tror at der bliver kørt med den fart som det
umiddelbart ser ud til er fantastisk, de fleste vil bemærke at
lyskryds, blinklys og så videre går lidt for stærkt, hvis han virkelig
kørte så stærkt synes jeg det er endnu mere sært at der er så mange
som han ligger bagved.

Mikael