the-worlds-most-powerful-production-motorc~
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 29-01-10 17:29

Fra : Hekto

Dato : 30-01-10 13:58

Fra : Armand

Dato : 31-01-10 15:44

> wrote:
>> Somme kender ikke denne?
>>
>> http://www.gizmag.com/the-vyrus-987-c3-4vv-the-worlds-most-powerful-
>> production-motorcycle/13975/
>>
>> --
>> Mvh - Arne Lorenzen
>
> Jo da?
>
> Meget få klilogram, der for powerfuld.

Men med kun 100hk's skulle den jo være nede på ca. 100kg for at
vægt/kraft skulle være et argument :-|

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 01-02-10 16:34

Armand skrev:

> Men med kun 100hk's skulle den jo være nede på ca. 100kg for at
> vægt/kraft skulle være et argument :-|

OK - Jeg kunne jo også have læst et par sætninger længere ned i teksten,
frem for den første linie hvor ydelse indgår

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 31-01-10 07:25

On 30 Jan., 21:58, Hekto <hektobl...@gmail.com> wrote:

> Jo da?

Godt så

> Meget få klilogram, der for powerfuld.

Den har vel de kræfter den har uanset vægt? Det opsigtsvækkende er vel
den mulige acceleration betinget af vægt/kraft forholdet. Tænkte der
var nogen der kunne give sig til at drømme lidt her mellem
snestormene

--
Mvh - Arne Lorenzen
BMW 1200GS med forgæves vinterdækning.......

Fra : Hekto

Dato : 31-01-10 14:45

On Jan 31, 3:43 pm, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> Hekto skrev:> On Jan 29, 5:29 pm, Arne Lorenzen <arne.loren...@fjerngmail..com>

> Men med kun 100hk's skulle den jo være nede på ca. 100kg for at
> [...]

Nu er det så vidt jeg husker quadro valvole og omkring 150 Hk ... men
det er jo heller ikke så ophidsende nu om dage.

Jeg ville da gerne nøjes med en desmodue, til bare at have stående i
stuen!

--

/Hekto

Fra : Intet Navn

Dato : 01-02-10 13:52

Arne Lorenzen wrote:

> http://www.gizmag.com/the-vyrus-987-c3-4vv-the-worlds-most-powerful-
> production-motorcycle/13975/

Men med 'kun' 211 BHP (?), hvordan kan det så være "the world's most
powerful production motorcycle", når selvsamme side har et link til en
der påstås at levere 280 BHP..!?? (Linket er nede til højre og hører til
billedet, der i sær grad ligner julemanden på en sort motorcykel...)

(http://www.gizmag.com/asphaltfighter-stormbringer-280-bhp-motorcycle/13648/)

Lidt forvirrende koncept, at så forholdsvis mange motorcyker skulle være
'verdens kraftigste', men måske "Gizmag" bare ikke er et specielt
pålideligt medie, når det kommer til den slags..!?

/claus

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-02-10 14:26

Den 01-02-2010 13:52, Intet Navn skrev:

> [...]
> 'verdens kraftigste', men måske "Gizmag" bare ikke er et specielt
> pålideligt medie, når det kommer til den slags..!?

+1

vyrus er jo heller ikke ligefrem ukendt - og overtog rettighederne til
Bimotas tesi koncept, sidst Bimota var alvorligt på måsen.

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-02-10 08:08

J.C.Kløve skrev den 01 feb 2010 i

> vyrus er jo heller ikke ligefrem ukendt - og overtog rettighederne
> til Bimotas tesi koncept, sidst Bimota var alvorligt på måsen.

Så man bruger altså ikke Gizmag som reference når man vil bringe
"Særlig viden" til torvs. Det var da godt at så mange allerede kendte
til Vyrussen

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-02-10 16:47

Den 04-02-2010 08:07, Arne Lorenzen skrev:
> J.C.Kløve skrev den 01 feb 2010 i

> Så man bruger altså ikke Gizmag som reference når man vil bringe
> "Særlig viden" til torvs. Det var da godt at så mange allerede kendte
> til Vyrussen

Naahajaa det første vil jeg give dig ret i
Magacin bragte nyheden til torvs om Vyrussen som "super maskinen over
alle super maskiner" i oktober 09

http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=604

Måske der er hold i det med en kraftig MC (jeg ser ikke ofte på netop
denne feature, da de fleste MC'er har "nok" til mit temperament )

Vyrus "snagede" jeg lidt i, da jeg spottede den i MCTC's "MC revy" for 2009

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-02-10 06:43

On 1 Feb., 13:52, Intet Navn <no...@nowhere.undeliverable> wrote:

> Lidt forvirrende koncept, at så forholdsvis mange motorcyker skulle være
> 'verdens kraftigste', men måske "Gizmag" bare ikke er et specielt
> pålideligt medie, når det kommer til den slags..!?

Right - er tilbøjelig til at give dig ret efter dagens omtale af
bluetooth samtaleanlægget til indbygning i hjelme, det må da siges at
være en ældre nyhed

--
Mvh - Arne Lorenzen