Parkering Banegårdspladsen i København ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-10 16:05

Nogen der ved hvad parkerings-restriktionerne er ved hovedbanegården i Kbh ?

Og gerne hele vejen rundt på Banegårdspladsen ?

Hverken på www.parkering.dk eller på www.hovedbanen.dk står der
ingenting om dette andet ens at man skal følge den lokale skiltning.

Det er sq da irriterende når man skal sende ens barn afsted til Jylland,
og man ikke kan checke i hvor lang tid man må parkere ved Hovedbanegården.

Måske det er fordi de skifter skiltningen ud hver anden dag, så de kan give
flere parkeringsbøder, læste at parkering ved hovedbanegården i Kbh er et
at de steder i DK der gives flest parkeringsbøder.

Mvh Kim

Fra : Jens G

Dato : 28-01-10 16:30

On Thu, 28 Jan 2010 16:04:35 +0100, "Kim" <æ_at_x.dk> wrote:

>Hverken på www.parkering.dk eller på www.hovedbanen.dk står der
>ingenting om dette andet ens at man skal følge den lokale skiltning.

Du kan tage en tur rundt på pladsen med google street view. Man kan
læse mange af skiltene. F.eks:

http://kortlink.dk/7dbv

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Armand

Dato : 28-01-10 16:53

Jens G skrev:

> Du kan tage en tur rundt på pladsen med google street view. Man kan
> læse mange af skiltene. F.eks:
>
> http://kortlink.dk/7dbv

Hey: En siamesisk tvilling med en heftig klapvogn

--
Armand.

Fra : Allan F

Dato : 28-01-10 16:31

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere parkeringsbøder, læste at parkering ved hovedbanegården i Kbh er et
> at de steder i DK der gives flest parkeringsbøder.

Hvorfor prøver du ikke google streetview?

Allan F

Fra : Elmand

Dato : 28-01-10 16:53

Du kan somregel parkerer i Rewentlowsgade eller lidt nede ad Istedgade.
Det koster mellem 10-20 kr pr time.- Du må holde så længe du har betalt.

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Patrick

Dato : 28-01-10 10:49

On 28 Jan., 16:04, "Kim" <æ_at_x.dk> wrote:
> [...]
> flere parkeringsbøder, læste at parkering ved hovedbanegården i Kbh er et
> at de steder i DK der gives flest parkeringsbøder.

Bag hovedbanegården(banegårdspladsen) må man parkere 30min gratis..