SAAB-handel tabt på gulvet
Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-01-10 11:28

http://ing.dk/artikel/105820-saab-misser-hollandsk-redningskrans
Saab misser hollandsk redningskrans
Genii Capital, der er den økonomiske følgesvend for racervognsproducenten
Spykers Meddelte sent mandag aften at det er ude af købet af Saab. Svenske
medier medler dog om fortsatte forhandlinger.

Derfor stoppede handelen:
http://di.se/Artiklar/Darfor_stoppades_Saab_affaren.aspx?ArticleID=2010\01\26\368881&words=saab&SectionID=Ettan&menusection=Startsidan;Huvudnyheter
General Motors och Spyker Cars var mycket nära att skriva på ett avtal om en
försäljning av Saab Automobile på måndagen. Men det blev tvärnit när GM åter
började ställa frågor om finansieringen, skriver Dagens Industri.
"Det blev en tvärnit i maskineriet sedan GM satte stopp då frågor om
finansieringen kommit upp igen."

Fra : Brian

Dato : 26-01-10 11:40

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Derfor stoppede handelen:

Wauww... mindre end et døgn efter at emnelinien "Saab er solgt!" dukkede
frem, er det allerede gået i sig selv igen

Sådan en sæbeopera kunne ikke skrives meget bedre i Hollowood...

/Brian

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-01-10 11:46

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Wauww... mindre end et døgn efter at emnelinien "Saab er solgt!" dukkede
> frem, er det allerede gået i sig selv igen
> Sådan en sæbeopera kunne ikke skrives meget bedre i Hollowood...

Jeg kan forestille mig, at Henrik B er ved at gå HELT op i limningen

Fra : Brian

Dato : 26-01-10 11:53

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg kan forestille mig, at Henrik B er ved at gå HELT op i limningen

Heldigt for ham, at han holdte begejstringen lidt tilbage... eller... han
gjorde da et forsøg!

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 26-01-10 21:41

> Heldigt for ham, at han holdte begejstringen lidt tilbage... eller... han
> gjorde da et forsøg!

Næææh, jeg holdt skam fint i limningen, og har været helt rolig. Husk på, at
jeg ikke hopper på tilfældige kilders tilfældige artikler. )
Specielt de danske er håbløse i dén sammenhæng. Jeg har kilder som er langt
mere pålidelige...
Og der er slet ikke været tale om en "sprækket" handel..

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : ABJ

Dato : 26-01-10 12:46

> Saab misser hollandsk redningskrans

Redningskranse skal have en vis størrelse i forhold til det der skal reddes,
hverken Spyker eller og Königsegg har et volumen eller et erfaringsgrundlag
der kan bruges til at drive en rigtig bilfabrik.

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-10 16:46

"ABJ" <akselj@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Redningskranse skal have en vis størrelse i forhold til det der skal
> reddes, hverken Spyker eller og Königsegg har et volumen eller et
> erfaringsgrundlag der kan bruges til at drive en rigtig bilfabrik.

...hvilket jeg skrev tilsvarende for snart et par måneder siden.
Det kræver KASSEN at drive bilfabrik OG erfaring og det
havde Kongeægget ikke i dên stil, selvom SAAB aldrig
har været stor.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-01-10 20:06

> http://ing.dk/artikel/105820-saab-misser-hollandsk-redningskrans
> Saab misser hollandsk redningskrans

Men griber den alligevel iflg. DR1 og TV2

Fra : Henrik B.

Dato : 26-01-10 21:42

> Men griber den alligevel iflg. DR1 og TV2

Dét var kendt allerede 17.45. )
TV2 har været der, for at få mig på morgen-TV i morgen. *LOL*

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 26-01-10 21:44

> TV2 har været der, for at få mig på morgen-TV i morgen. *LOL*

Har du sagt ja? - så vi kan planlægge dagen !!

Fra : Henrik B.

Dato : 26-01-10 21:55

> Har du sagt ja? - så vi kan planlægge dagen !!

Nope, er sgu ligeglad med 15 mins of fame....

Fra : Henrik B.

Dato : 26-01-10 23:30

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen

> Har du sagt ja? - så vi kan planlægge dagen !!

Kan dog ses kort på EB.dk. )
http://ekstrabladet.tv/biler/article1289171.ece

Fra : Martin [6000]

Dato : 27-01-10 05:40

> Nope, er sgu ligeglad med 15 mins of fame....

For helvede.. nu havde jeg lige timet alle de recordere jeg ikke
har...

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."