Elfejl ? naarh bare bare koldt
Fra : Anders Majland

Dato : 26-01-10 08:41

Da jeg imorges spadserede over gårdspladsen knasede sneen under fødderne og
gav associationer til at være på ski ferie. Desværre var det ikke en
snescooter jeg skulle over til man bare en bil...

Den startede fint - Den kører som regel nogle sekunder på starteren når det
er koldt og termometeret viste også -11grader (i garagen). Nå afsted det gik
og så faldt temperaturen på termometeret ... På vej mod motorvjen var der så
også en gang frosttåge med meget kort sigtbarherhed...

Der var der jeg begyndte at tvivle på termometeret -17 til -19 grader - aarh
det kunne vist ikke passe ....

Men omkring Randers hørte jeg så 7 nyhederne... Hmm den med temperaturen var
vist god nok ....

I mørke var der også koldt. Måske derfor at bommene ved jernbanen ikke gik
op... Jeg landede i køen nogle hundrede meter fra bommene. Jeg ventede 5min
og valgte så at finde en anden vej, men så var tiden ved at være kort. GPS
sagde ETA to min i afgang ...

Men færgerne havde også haft morgenproblemer så den var 30min forsinket
(noget hydralig der ikke virkede og frosne vandtanke). Så havde jeg jo
alligevel god tid. Men da jeg holdt i Mørke 1/2 time før afgang havde
Molslinien ikke erkendt forsinkelsen og jeg modtog heller ikke sms'en op
det.

/A