Bil GPS
Fra : Craner

Dato : 24-01-10 01:31

Jeg har en Nissan x-trael der er født med originalt gps af den dyre slags.
Mit problem er, at versionen hedder version 6,0 og hedder Bird Wive
Versionen er fra 2002 og den nyeste version er fra 2009.
For at opgradere den til den nyeste skal der også købe en skive der
forbereder GPS til dette.
En ny skive koster kr 2000 og en forbereder koster kr. 300
Det er ikke prisen der afskrækker mig, men er det mulig at få et andet
produkt en nissan monteret, da jeg syntes der er for få, der har den type
jeg bruger.
Nissan vil selvfølgelig levere deres eget, og derfor er der ikkemeget hjælp
at hente der, men jeg betragter GPS som et computer med et styresystem og
det styresystem kan vel ændres til et mere tilgængelig fabrikat.
Jeg kan risikere at skulle vente flere måneder inder begge skiver er kommet
frem.
Er der nogen her der ved noget om GPS og gerne vil udøse af jeres viden så
vil jeg komme med flere oplysninger om skiven der sidder i nu.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 24-01-10 07:59

"Craner" <craner@craner.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> fabrikat.
> Jeg kan risikere at skulle vente flere måneder inder begge skiver er

Skiver kan man hente på nettet eller købe fordelagtigt hér:
www.navicd24.de/shop/catalog/index.php
Dét har jeg gjort, og de er også meget vidende om systemer
(svarer hurtigt pr mail)

> Er der nogen her der ved noget om GPS og gerne vil udøse af jeres viden så
> vil jeg komme med flere oplysninger om skiven der sidder i nu.

Navigation har sit eget forum på: dk.teknik.satellit.navigation

Fra : Craner

Dato : 24-01-10 10:17

"Mogens (K)" <nyhedsgrupperFJERN@DETTEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> (svarer hurtigt pr mail)

> Navigation har sit eget forum på: dk.teknik.satellit.navigation

Tak for svaret.

Poul