Saab reddet?
Fra : Henrik B.

Dato : 22-01-10 00:25

Iflg. alle pålidelige kilder, vil hollandske Spyker indenfor få dage, få lov
at købe Saab Automobile, for derefter at oprette et nyt selskab:
Saab-Spyker.

Hva' ka' jeg sige...? )

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Martin [6000]

Dato : 22-01-10 01:11

Den Fri, 22 Jan 2010 00:25:27 +0100 skrev Henrik B.:

> Iflg. alle pålidelige kilder, vil hollandske Spyker indenfor få dage, få
> lov at købe Saab Automobile, for derefter at oprette et nyt selskab:
> Saab-Spyker.
>
> Hva' ka' jeg sige...? )

Pålidelig eller ej - det er aldrig skidt at være en smule pessimistisk og
vente med at sælge skindet før bjørnen _er_ skudt.

Sagt på en anden måde: Jeg klapper ingen hænder før underskriften er i
hus.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-01-10 09:36

"Martin [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Pålidelig eller ej - det er aldrig skidt at være en smule pessimistisk og
> vente med at sælge skindet før bjørnen _er_ skudt.

Oversat:
Pels ikke Saab før Grif'fen er skudt?

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 22-01-10 12:22

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Klap lige hesten...

Meget lidt jysk adfærd af Henrik IMO...

> Oversat:
> Pels ikke Saab før Grif'fen er skudt?

LOL

Det er en lang proces, og det at købe noget i Sverige, er ik bare lige noget
man gør. Alle tror, Volvo ér solgt, men rent faktisk er dén handel ikke 100%
konfirmeret endnu !

Fra : Henrik B.

Dato : 22-01-10 15:57

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Det er en lang proces, og det at købe noget i Sverige, er ik bare lige
> noget man gør. Alle tror, Volvo ér solgt, men rent faktisk er dén handel
> ikke 100% konfirmeret endnu !

Ikke alle tror det. Der står jo spalte op og spalte ned, om alt det bøvl der
er, med dén handel...