Bil og image
Fra : Martin Sørensen

Dato : 21-01-10 15:29

Så lige den her: http://www.dinepenge.dk/bil/artikel/hvad-siger-din-bil-om-dig?page=0%2C0

Helt underholdende læsning, specielt hvis man ikke tager den slags så
alvorligt. Accorden blev valgt efter at jeg prøvede at sidde i den -
jeg befandt mig bare godt.

Jeg kom til at tænke på hvad sådan en her http://www.standvirtual.com/carros/Mazda/B2500/P712865/
formodes at sige om en.

Vores ligner til en forveksling, den har bare et ordenligt lad med træ/
stål-sider (nyttelast 1200kg!). Halvdelen af de mænd der har været på
besøg her ville vist gerne have en

mvh

Martin

PS: til dem der skrev på 2 eller 4 dæk-tråden: Jeg fik 4 Michelin
Premacy HP på i mandags, €420.

Fra : Martin [6000]

Dato : 22-01-10 00:19

> Helt underholdende læsning, specielt hvis man ikke tager den slags så
> alvorligt.

Bogen kan varmt anbefales.. den er hyleskæg

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."