Huller i vejen ?
Fra : Ukendt

Dato : 21-01-10 13:15

Hørte i dag i bilen kl ca12:30 på P4 København, at www.vejdirektoratet.dk
anbefalede at man kørte forsigtigt, da der flere steder var huller i
vejen pga frosten. P4 København ville lægge et link ind til
www.vejdirektoratet.dk hvor der skulle ligge et kort over de
steder i Kbh hvor man skulle passe ekstra på.

Jeg kan ikke finde dette kort, hvirken via P4 København
eller www.vejdirektoratet.dk , nogen andre her der kan ?

MVh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-10 13:24

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev
> Jeg kan ikke finde dette kort, hvirken via P4 København
> eller www.vejdirektoratet.dk , nogen andre her der kan ?

Så kom de sq frem:

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hovedstadsomraadet/2010/01/21/131613.htm

http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=156901

Latterligt..:"
Kort over strækninger på statsvejene, der vurderes at være særlig udsat for
slaghuller
De blå punkter på kortene viser de vejstrækninger, hvor der vurderes at være
særlig risiko for slaghuller. "

Dybt godnat...Kun 1 sted er der markeret... . jeg kan nemt give 4-5 steder
i Kbh's område hvor man som bilist
er særlig udsat for slaghuller, hvad med Jer andre ?

Mvh Kim

Fra : Mikael

Dato : 21-01-10 06:20

On 21 Jan., 13:24, "Kim" < _at_x.dk> wrote:

> Dybt godnat...Kun 1 sted er der markeret...  . jeg kan nemt give 4-5 steder
> i Kbh's omr de hvor man som bilist
> er s rlig udsat for slaghuller, hvad med Jer andre ?

Hvis det er i Københavns kommune kan du med fordel udfylde denne
formular http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/RenBy/GivOsEtPraj.aspx

Jeg har gjort det et par gange og der er gjort noget ved tingene inden
for en uge.

Mikael

Fra : Henning

Dato : 21-01-10 21:05

On Thu, 21 Jan 2010 13:15:19 +0100, "Kim" <æ_at_x.dk> wrote:

> [...]
>www.vejdirektoratet.dk hvor der skulle ligge et kort over de
>steder i Kbh hvor man skulle passe ekstra på.

Har du læst denne artikel?
http://www.fdm.dk/nyheder/veje-trafik/saadan-soeger-du-erstatning-skader-efter-frosthuller
Spørgsmålet er selvfølgelig om man, ved at offentliggøre et kort over
området, har adviseret bilisterne?

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 07:14

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev

> Har du læst denne artikel?

Ja, nu har jeg

> http://www.fdm.dk/nyheder/veje-trafik/saadan-soeger-du-erstatning-skader-efter-frosthuller
> Spørgsmålet er selvfølgelig om man, ved at offentliggøre et kort over
> området, har adviseret bilisterne?

Næe, for hvis alle farlige og risikable huller skulle
markeres på et kort over Kbh, ville kortet næsten
være overdækket med markeringer.