Bil til max. 75.000
Fra : Steen

Dato : 20-01-10 21:04

Uden at have det store overblik over markedet (det er vel derfor jeg
beder om forslag), skal jeg bruge en personvogn til max. 75.000,-

Jeg havde i første omgang kigget på noget Polo/Golf-størrelsen.
90% af tiden skal jeg bare køre til/fra arbejde - ca. 50 km om dagen.
Ind imellem skal vi være 4 personer i bilen...og der skal være plads
til bagage.

Bilen skulle gerne have 10 år tilbage at leve i.

Er bilen født med et godt lydanlæg, er det absolut et plus.

Den skal simpelthen køres til den dør - så en evt. brugtvognsværdi er
ikke så interessant.

Hvad siger I?

Fra : TDN

Dato : 20-01-10 21:09

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er bilen født med et godt lydanlæg, er det absolut et plus.
>
> Den skal simpelthen køres til den dør - så en evt. brugtvognsværdi er ikke

Toyota Avensis god plads ikke til at slide op, men nok ikke det mest
ophidsende at køre i, men driftsikker.

Mvh
Thomas

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 20-01-10 21:28

www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/VW-Golf-2,0-st.car-5d_ID178900867.htm
www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/VW-Bora-2,0-115-Comfortline-4d_ID467200969.htm

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-01-10 23:22

Mogens (K) wrote:
> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/VW-Golf-2,0-st.car-5d_ID178900867.htm
> www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/VW-Bora-2,0-115-Comfortline-4d_ID467200969.htm

Ingen tvivl om at hvis du have en langtidsholdbar bil er en Golf IV et godt
valg. Det der uværgeligt ender med at tage livet af den, er nok rust. Der
ligger modellen som MEGET lidt rustende.

Bora er så bare en søstermodel,

--
- Frank

Fra : Steen

Dato : 21-01-10 14:17

On 2010-01-20 23:21:37 +0100, Frank Leegaard said:

> [...]
> valg. Det der uværgeligt ender med at tage livet af den, er nok rust.
> Der ligger modellen som MEGET lidt rustende.

Sådan en Bora er nok slet ikke så tosset