dansk manual til Audi A6 årg. 1999
Fra : Per Nielsen

Dato : 18-01-10 17:19

Hej
Er der nogen der ligger inde med en eller ved hvor man kan købe en manual på dansk til Audi A6 2,5 Avant 1999
MVH Per

Fra : thl

Dato : 18-01-10 17:42

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der ligger inde med en eller ved hvor man kan købe en manual
> på dansk til Audi A6 2,5 Avant 1999
> MVH Per

Her har jeg flere gange fået god hjælp

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

mvh

Thorbjørn

Fra : Harald Blaatand

Dato : 18-01-10 18:47

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> wrote in message

> "Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Her har jeg flere gange fået god hjælp
>
> http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
>
> mvh
>
> Thorbjørn
Han har ihvertfald mange,så mon ikke han kan finde en til en Audi A6 2,5
Avant 1999 ?
Ellers e der jo også den her http://butik.kosters.dk/

Mvh

Steen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-01-10 18:17

Per Nielsen wrote:
> Hej
> Er der nogen der ligger inde med en eller ved hvor man kan købe en
> manual på dansk til Audi A6 2,5 Avant 1999 MVH Per

Nærmeste VAG forhandler. I gamle dage kostede de 25 kr. Efter importen er
steget, koster de nu 125 sidst jeg hørte. Ellers er det turen forbi en
hugger. Der ligger de jo i enhver bil typisk. Oftest tysk, men der jeg
kommer, næsten lige så ofte dansk.

--
- Frank

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-01-10 20:04

Det må være meget gamle dage, forespurgte ved VAG i Horsens der kostede den 700 kr.
prøver de to andre steder
MVH Per

Fra : Armand

Dato : 18-01-10 20:57

Per Nielsen skrev:
> Det må være meget gamle dage, forespurgte ved VAG i Horsens der kostede den 700 kr.
> prøver de to andre steder

- - - Eller også udtrykker du dig forkert og søger i virkeligheden en
værkstedshåndbog :-/

Gider du forøvrigt ikke vænne dig til at svare nederst, ligesom alle andre?
Jeg har med vilje ladet dit svar stå som det gør ovenfor, så du selv kan
se hvorledes syntaksen hurtigt kommer til at rode

--
Armand.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-01-10 22:10

Per Nielsen wrote:
> Det må være meget gamle dage, forespurgte ved VAG i Horsens
> der kostede den 700 kr. prøver de to andre steder

Sidst var det en Polo min nevø fik til for ½ år siden. 125 bobs

--
- Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-01-10 22:24

Per Nielsen skriver:

> Det må være meget gamle dage, forespurgte ved VAG i Horsens der kostede den 700 kr.
> prøver de to andre steder

1. Horsens er og bliver klaphatte!

2. Prøv en anden butik og bed om en instruktionsbog.

Klaus