Til alle Aygo/c1/107 ejere...
Fra : Dak

Dato : 14-01-10 16:07

Tjek denne side ud hvis du er interesseret i cykelstativ holdere til din
bil. Monteringsvejledning mm.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Allan F

Dato : 14-01-10 17:08

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tjek denne side ud hvis du er interesseret i cykelstativ holdere til din
> [...]

Ja - det er en god side. Især hvis man er interesseret i at monetere en ____
på en ___ ?

Fra : KK

Dato : 14-01-10 17:28

Ja...fedt link....

Fra : Dennis

Dato : 14-01-10 17:33

Dak skrev:
> Tjek denne side ud hvis du er interesseret i cykelstativ holdere til din
> bil. Monteringsvejledning mm.

Virker dyrt.. Den er noget billigere her på denne side.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-01-10 17:35

Dennis skriver:

> Virker dyrt.. Den er noget billigere her på denne side.

Jeg er helt blank....

Klaus

Fra : KASO

Dato : 21-01-10 07:08

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
> Dennis skriver:

> Jeg er helt blank....

Det er vel ikke noget nyt?

Fra : Dak

Dato : 14-01-10 18:36

Dennis skrev:

> Virker dyrt.. Den er noget billigere her på denne side.

Referede også kun til monteringsvejledningen for det meste. Prisen kan
man altid finde billigere.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Ivar

Dato : 14-01-10 18:53

Dak skrev:

> Referede også kun til monteringsvejledningen for det meste. Prisen kan man
> altid finde billigere.

Det tror jeg ikke, det er det billigste jeg har set.
Men synes du ikke, at det er lidt tyndt?

Ivar Magnusson

Fra : Dak

Dato : 14-01-10 19:35

Ivar skrev:

> Det tror jeg ikke, det er det billigste jeg har set.
> Men synes du ikke, at det er lidt tyndt?
>

> Ivar Magnusson

tyndt?

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : KASO

Dato : 21-01-10 07:07

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Referede også kun til monteringsvejledningen for det meste. Prisen kan man
> altid finde billigere.

Ja - jeg betaler faktisk aldrig for prisen. Varene er jeg derimod normalt
nødt til at betale for

Fra : Dak

Dato : 14-01-10 19:39

LOL.. nu forstår jeg det hele.

Anhængertræk brugsanvisninger til overnnævnte biler. Så nu kan man se
hvad man betaler mekanikeren for at montere det på bilen. Kan bare ikke
finde el stikket som følger med endnu men leder stadigvæk.

http://www.monoflex.nu/da/monteringsanvisningar/

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"