Gammelt (1969) TV klip "Engle på hjul"
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-01-10 02:35

Hej NG.

Faldt lige over dette lille tv klip, Engle på hjul. (Om fordomme, 1.) En
flok læderjakkers forhold til omverdenen.
Det er længe siden jeg har moret mig så meget over et gammelt tv indslag,
læg lige mærke til humørbomben af en TAXA chauffør i starten *LOL*

http://www.dr.dk/bonanza20_assets/Entrance.aspx/all/0/any/30952/title_ast/asc/1/any

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Per

Dato : 14-01-10 06:30

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> [...]
> Det er længe siden jeg har moret mig så meget over et gammelt tv
> indslag, læg lige mærke til humørbomben af en TAXA chauffør i starten

Jeg synes taxa-chaufføren både lyder og ligner hedengange Preben Møller
Hansen (sømandsbossen) - var det ham ?

mvh. Per

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 14-01-10 00:06

On 14 Jan., 02:34, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> wrote:
> [...]
> Det er længe siden jeg har moret mig så meget over et gammelt tv indslag,
> læg lige mærke til humørbomben af en TAXA chauffør i starten  *LOL*

Så udsendelsen på TV, og tænkte der måtte være et par stykker her på
gruppen der var med i den?

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : AliceCOPPER

Dato : 14-01-10 08:35

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er længe siden jeg har moret mig så meget over et gammelt tv indslag,
> læg lige mærke til humørbomben af en TAXA chauffør i starten *LOL*

Det var underholdende. Jeg startede først på mc 10 år senere men kan
genkende miljøet.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-01-10 11:08

Hej igen.

Et udsendelse mere, med de samme mennesker, bare 11 år senere

Fra Vild Engel til borgerdyr

http://www.dr.dk/bonanza20_assets/Entrance.aspx/all/0/any/52787/title_ast/asc/1/any

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : OFH

Dato : 22-01-10 22:07

Tak for links til de 2 meget interessante gamle tv-klip.
Min borgerfrue og jeg har set dem begge med stor fornøjelse.
Sjovt at se det gamle københavn og høre den mavesure taxachauførs
udtalelser. Det ville være yderst interessant også at se ham 11 år senere.
Rockerne var nogle tågehorn dengang som de er det nu!
Ikke den helt store forskel ud over at det er mere brutalt nu til dags. Men
det er hele vores samfund.

Fra : Steen Gruby

Dato : 22-01-10 22:21

On Fri, 22 Jan 2010 22:07:00 +0100, "OFH" <ofh@email.dk> wrote:

Hej.

>Tak for links til de 2 meget interessante gamle tv-klip.

Af en eller anden grund kan jeg ikke se dem - Lidt ærgeligt.
Jeg kom i Nærum på den tid, og ville gerne gense nogle af dem fra den
gang.
Lidt pudsigt er det at fotograferne på begge klip senere var mine gode
venner
>Rockerne var nogle tågehorn dengang som de er det nu!
>Ikke den helt store forskel ud over at det er mere brutalt nu til dags. Men
>det er hele vores samfund.

De fleste af dem fra den gang var nu meget harmløse

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo