10W40
Fra : Ukendt

Dato : 13-01-10 17:11

Er den tykkere end 15W40??

Skal have noget fuel olie til motoren på min peugeot så det holder lidt
længere

Kasper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-01-10 17:19

Kasper skriver:

> Skal have noget fuel olie til motoren på min peugeot så det holder lidt
> længere

Altså skal du have noget der smører ringere og er sværere at trække
rundt?

10W40 er tyndere ved -18 garder end 15W40.

Ved normal arbejdstemperatur er de lige tykke.

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-10 17:26

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Kasper skriver:

> Altså skal du have noget der smører ringere og er sværere at trække
> rundt?

Jeg skal have noget der ikke fordufter så nemt ;)

så måske det er 50 til sidst jeg skal have... og den er ikke så meget utæt
:)

Svinet skal bare holde 2 år mere som bil nr. 2...

Kasper